Nieuw game PC budget: 500-600 euro

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat klopt, daarom zei ik die 30-40 euro verschil, zou ik dat aan de videokaart besteden?

Het is een vage website, maar ik zal het in me achterhoofd houden, nog andere suggesties voor die 50 extra euries om te besteden? (gebaseerd op de samenstelling xD)

Kan op mijn vraag gereageerd worden? Ik wil het zo snel mogelijk bestellen

samenstelling van freestyler is toch goed .
Ik raad je wel aan om een wat zwaardere voeding te nemen , minimaal 600 watt
de gtx 570 gebruikt best veel stroom onder load.

En btw het kan zijn dat niemand reageert omdat iedereen dat al heeft gedaan en deze topic gewoon onnodig lang is geworden.
Er worden zoveel samenstellingen en advies gegeven , je reageert dan niet en je komt over 3 dagen terug en stelt weer een heel ander vraag.
Freestyler gaf antwoord op 14 mei en jij reageerde pas op 16 mei --> is 1 van de tig voorbeelden waar het aan kan liggen.

Bevat dit niet persoonlijk op, zo bedoelde ik het niet maar ik heb een beetje haast begrijp je?
Dus die gtx570 met een 600watt voeding, kan ik daarmee bf3 op ultra? (ongv)

dat kan zeker ja daarmee kan je hem wel op ultra , op sommige maps met extreeme drukte kan het zijn dat je een paar settings ietsie lager moet zetten maar dit is zelfs met een gtx 580 het geval

Alleen lees iK dat het erg handig isnop een processor koeler erbij te nemen, suggesties? Heb nog maar weinig budget over

Ja het is beter om een aftermarket cooler erbij te nemen.
De Mugen 2 is een goeie cpu koeler maar heel groot dus ik weet niet zeker of hij past + het is ook een gedoe om het te installeren.
Als je ong 60 euro over hebt kan je de corsair H60 pakken , deze past altijd , is een waterkoeling en is ook nog eens heel stil , zoniet dan kan je de mugen 2 pakken of als je iets kleiners wilt een cooler master hyper tx3 --> koelt ook beter als de stock i5 cooler

Ik heb maar budget voor max. 20 euro, ik ben nu al aardig door het hudget heen + de verEndkosten is wel erg hoog xd

hier de zelfde mandje maar met een ander videokaart , er zit nu een HD7850 in --> deze presteert bijna gelijk aan de 570 en met overclocking bijna als een gtx 580 !
Er zit nu een cooler bij van cooler master

Dat ziet er zeker netjes uit, dit wordt het zeker.

Kan ik hiermee bijv. Bf3 op ultra spelen?

Ik heb die kaart zelf ook en speel op ultra met een avarage fps van 75

Er staat bij die kast USB 3.0? kan dat wel met deze moederbord? of is dat geen probleem?
Want ik wil graag even snel een reactie want ik wil het NU bestellen!!

SNEL REACTIE AUB!

volgens mij kan dit moederbord geen usb 3.0, want er staat alleen high speed usb bij en geen super speed.
en als je het zo snel wilt weten had je het zelf ook even kunnen zoeken op google, of bij azerty.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan