Nieuw game PC budget: 500-600 euro

Status
Niet open voor verdere reacties.
okeee, jammerss. maar ik heb de wifikaart eruitgehaald.

laatste check!
*check 1,2,3, :p
**azerty

1) Seagate Barracuda 7200.12 -- 97,90 *1tb, goeie keuze qua leessnelheid?

2) ASUS P8H61-M LE B3 Revision -- 56,24 *jullie vinden het een goede moederbord dus oke....

3) Transcend JetRAM -- 39,83 * is dit merk wel stabiel met RAMgeheugen?

4) MSI N560GTX-TI Twin Frozr II/OC -- 211,58 *ziet er mooi uit? qua kwaliteit/prijs/prestatie?

5) Intel Core I5 2300 / 2.8ghz 164,54 -- *goeie recensies! goeie keus?

6) Corsair Builder Series CX500 V2 51,49 -- *geen overkill? mooie prijs?

7) Samsung SH-222AB 17,40 -- *betere reacties dan daarvoor, goeie keuze?

8) Thermaltake Commander MS-I 44,20 -- *zag er mooier uit, maar ben open voor suggesties!

totaal: 682,98 euro

vraag 1) all deze spullen werken met elkaar? denk ik :P
vraag 2) is het veilig om het op te sturen? want soms hoor ik dat onderdelen ook gestolen worden??

P.S nog een snel vraagie? later, passen er casemods in? zoals lichten etc?

Dit is de einde samenstelling, dus geen spinpoint, alleen dat is nu 650/670 waard, dus wil ik die chip vervangen door ivy?

dan betaal je ruim 100 euro meer en het voegt vrij weinig toe aan het spelen van games
dus nee maak dan je prioriteit de videokaart

Niet die I5 3450, die is 10/15 euro duurder, iets sneller en iets zuiniger en beter qua gaming, dus denk ik dat deze beter is toch?

P.S. ik wil het zo snel mogelijk bestellen (vandaag/morgen/overmorgen/maandag)

die kan ja meld er dan wel bij dat zij de bios van je moederbord moeten updaten zodat de i5 3450 erop werkt

uhhh... hoe werkt dat BIOS gebeuren? ik kom niet verder dan minecraft aanzetten xD!

BESTELVRAAG:
Als ik Helpmij in die ordercomentaar zet, wat heeft dat voor ''features'' voor mij?

Klant dient 2 dingen te doen als hij een order bij Azerty plaatst:
1) Bij referentie order even invullen HELPMIJ
2) De tekst die ze dienen in te vullen in het ordercommentaar is
"afspraak HELPMIJ + gratis verzendkosten" bij bestelling tussen 200 en 500 euro, geen assemblage
"afspraak HELPMIJ + 5 euro korting" bij bestelling van meer dan 500 euro, geen assemblage
"afspraak HELPMIJ + 10 euro korting" bij willekeurige bestelling met assemblage

bios flashen hoef jij geen druk om te maken als zij de assemblage voor je doen

Krijg ik dan bij + 500 euro 5 euro korting en gratis verzendkosten? of alleen die korting?

Maar dat is juist het probleem, ik ga het zelf assembleren.

Dat lijkt me raar, want verzendkosten kost meer dan die korting, dus dan heb je al snel gekozen?

als het goed is heb je maar 1 keuzen en dat is
"afspraak HELPMIJ + 5 euro korting" bij bestelling van meer dan 500 euro, geen assemblage

omdat je boven de 500 euro zit en geen assemblage hebt gekozen

Is het dan 5 euro korting per onderdeel xd, want anders is gratis verzendkosten meer waard terwijl je minder besteed.

Maar even back op die BIOS, ik wil de pc vandaag bestellen (of morgen, maakt geen F*ck uit xd), Maar even op die BIOS, hoe moet ik dat dan updaten ofzo?
Wat is BIOS eigenlijk? (niet de bioscoop xD)

Kan ik snel een reactie krijgen? Ik wil het graag vandaag bestellen, ik wil graag antwoord krijgen hoe ik die BIOS kan updaten, en wat ik kan doen met die overige 20-30 euro?

Je kan de bios updaten door naar de site te gaan end e update downloaden en op een usb stick zetten volgens mij

De 30 euro kun je mischien gebruiken voor een card reader ofzo... of een betere videokaart

Welke processor wil je nu kopen dan?

Laatst bewerkt:
Ik begrijp het niet, dus je hebt al de chip erin gedaan dan doe je het aan en update je de moederbord?
Meer tips over die BIOS?

Ik wil graag een Ivy bridge, puur omdat dit de toekomst is :)

ivy bridge is ongeveer het zelfde als sandy bridge, alleen ivy bridge is iets zuiniger.

Sandy Bridge is eigenlijk gewoon hetzelfde als Ivy Bridge qua gaming maakt het niet zoveel uit.

Ik denk dat je het beste gewoon voor Sandy Bridge kunt kiezen

Oke dat is me duidelijk, kun je die samenstelling even omzetten in azerty? Dan kan ik de prijs even zien, ik heb daar nu even geen tijd voor. Als dat gedaan is kan ik het morgen bestellen :)

Bedankt :) de samenstelling is de eerste post van pagina 9

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan