Nieuw game PC budget: 500-600 euro

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nee, het budget blijft 700 euro, maar ik kan er wel een paar tientjes overheen, dit omdat ik nog maar een scholier ben (1ste klas) en bijna niets verdien, ik moet het met 700 euro doen omdat ik dat heb gespaard (incl. verjaardig etc.), Ralppoli het is een leuke samenstelling alleen ik wil me graag tot deze samenstelling houden want anders was het gewoon tijdverspilling van deze samenstelling (en die videokaart is iets minder)

MAAR: wat nou me vraag is: is deze samenstelling (pagina 4/5) beter of die akoya van de mediamarkt? graag tips? mediamarkt kan ik deze week bestellen, assemblatie volgende week (wegens tijd)

Sorry voor de dubbelpost, maar er reageert niemand en ik wil graag een antwoord :)

Niet slecht, alleen die videokaart is volgensmij veel slechter dan mijn samelstelling van pagina 4, en als dat zo is wil ik die liever houden want anders hadden we gewoon een nieuwe topic kunnen maken -_-, dus akoya vs pagina 4 samenstelling, welke is beter?

Nee, het budget blijft 700 euro, maar ik kan er wel een paar tientjes overheen, dit omdat ik nog maar een scholier ben (1ste klas) en bijna niets verdien, ik moet het met 700 euro doen omdat ik dat heb gespaard (incl. verjaardig etc.), Ralppoli het is een leuke samenstelling alleen ik wil me graag tot deze samenstelling houden want anders was het gewoon tijdverspilling van deze samenstelling (en die videokaart is iets minder)

MAAR: wat nou me vraag is: is deze samenstelling (pagina 4/5) beter of die akoya van de mediamarkt? graag tips? mediamarkt kan ik deze week bestellen, assemblatie volgende week (wegens tijd)

Medion Akoya P5372 E

De samenstelling van firestorm (met de radeon hd 6870) is beter dan de medion qua videokaart

Je hebt gelijk, dat ding is niet zo snel en nep, nou dan denk ik toch dat ik samenstelling van pagina 4 ga bestellen?

MAARR:: ik wil toch even kijken of een verandering van chip naar ivy beter is?

Laatst bewerkt:
Je hebt gelijk, dat ding is niet zo snel en nep, nou dan denk ik toch dat ik samenstelling van pagina 4 ga bestellen?

Kijk hier even naar, dat is een van de betere samenstellingen toch? maar zou ik daar ivy inzetten?

Dus van pagina 4 bedoel je? ja dat lijkt mij ook duidelijk, maar zou ik dan die ene processor met die nieuwe ivy vervangen? omdat die toch beter is in gaming heb ik gehoord, en zolang ik toch niet ga overklokken lijkt mij ivy beter?

Die videokaart is slechter dan die samenstelling van pagina 5, want videokaart is erg belangrijk dus ik ga zeker voor die samenstelling van pagina 5, maar ik hou dan nog 30 euro over.?

Ja, dat jeb ik ook opgemerkt :), maar die radeon gebeuren van jou is niet sneller dan twin frozer (pagina5)

probleem is wel dat de samsung spinpoint f3 niet meer word verkocht je zult dus een andere HDD moeten kiezen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan