Nieuw game PC budget: 500-600 euro

Status
Niet open voor verdere reacties.
als je echt zo snel mogelijk ram wilt moet je 2133mhz ram maar dan moet je ook weer een duurder moederbord, en het verschil is maar minimaal in snelheid.

Qua snelheid met ram is niet echt zo belangrijk, maar nog een vraag: mischien ben ik van plan om een minecraft classic server te hosten, is dat mogelijk op deze pc?

*en oke, dan is overklokken niet mogelijk, geeft niet :p*

Laatst bewerkt:
dat licht meer aan je internet snelheid dan aan de pc
minecraft is geen zwaar spel een standaard pc zou dat al moeten hosten
je hebt voor 30 spelers minimaal 10mbps upload snelheid nodig

......ik haal maar 0.83 mbps (lekker), maar dat licht toch ook deels aan je ram? (dacht ik)

nee een minecraft server heeft al snel genoeg aan 4GB tenzij je meer dan 30 spelers in je server wilt

zit er bij die processor al standaard een proc. koeler in?

ja...
een beetje zelf uitzoeken kan ook he!
Alle Boxed processors komen met standaard koelers

Laatst bewerkt:
Jawel, ik wist wel dat boxed proc. Ook een cpu koeler hebben, alleen er stond niks bij die I5 dus daarom vroeg ik het ff.

*maar dan denk ik dat we aan het einde zijn gekomen :D, iedereen is er mee eens dus ga ik dit setje nemen.
(z.s.m.) ga ik het kopen.
**maar ehh, moet ik het laten verzenden of afhalen? Want ik woon er erg ver vandaan en me moeder die wilt het niet echt afhalen. En als je het afhaalt moet je het daar betalen?**

komop zeg moet ik ook nog vertellen hoe je de wc door moet trekken?:p
als je verweg woont kies je vanzelf sprekend voor verzenden je kan betalen via IDeal (internet bankieren)

Jaa, dat begrijp ik nog wel :P (ik doe overigens wel TVWO....) maar euhh ik heb gehoord als je het laat verzenden dat sommige onderdelen zoals een hardeschijf kapot kan gaan?

je hebt garantie dus als het kapot gaat direct als DOA (dead on arrival) terug sturen
de kans is echter zeer klein dat dit gebeurt azerty verpakt zijn onderdelen goed
(en ik heb het MBO gedaan...)

Laatst bewerkt:
:p, okee in dat geval laat ik het wel opsturen. Verstuurt azerty alles tegelijk (zodat het een leuker verzendprijsje word) of verschilt het met de aankomst datums?

ze sturen alles tegelijk voor 1 prijs
als een van je producten op dat moment niet leverbaar is zul je dus moeten wachten op alles

hey aymar ik heb je hele topic doorgenomen omdat ik ook van plan ben om een pc samen te stellen .
Wil je ons allemaal eff op de hoogte houden wanner je je spullen binnen krijgt , zou fijn zijn , mis een paar fotos erbij zo en een testje met performance.
ik ben benieuwd hoe het gaat worden.
succes alvast

Msi, tuurlijk.
Ik ben van plan om a.s maand of 2 maanden later te bestellen. (wegens oudere onderdelen zoals harde schijf)
Ik post wel mijn aankoop datum, ontvangst, service, pc etc etc

Maar ehh, mischien ga ik die wi-fi kaart uit het setje halen, omdat ik dan mischien over ga stappen naar de LAN kabel?
Dat is volgensmij sneller toch?

voor gaming is kabel idd de beste keuzen
Wifi kan namelijk verstoren (muren andere signalen etc) waardoor je ping een stukje hoger licht dan normaal

wi-fi vertraging valt wel mee want ik zit 20 meter van wireless router af en met lan is mijn ping 21 en wi-fi 22 dus wi-fi vertraging valt wel mee (lan netwerkkaard is killer 2100 en wireless is dell 1525 en ik gebruik wi-fi n)

dennis jou leef omgeving is anders dan dat bij anderen als jij in een stad woont of hele dikke muren hebt dan is dat verhaal dat je nu zecht totaal anders

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan