Hallootjjesss na een lange tijd,
Het spijt me zeer dat ik de computer NOG steeds niet heb besteld, dit is wegens vakanties, nu kan ik het maar heel kort houden omdat ik nu ook op valantie ben.
Mijn planning zou zijn om na de meivakantie de computer direct te bestellen, dat is ook mogelijk en zal ik zeker doen, alleen ik maak me een beetje zorgen om de nieuwe chip van intel (ivy gebeuren).
Ik heb namelijk gehoord dat die chip veel sneller is en betere qualiteiten heeft qua gaming, dus is het nog verstandig om dit setje te nemen? Ik neem aan dat er weinig veranderd is en het meerendeel blijft staan zoals het nu is, alleen de nieuwe prijzen van de 3de generatie chip zijn erg close met die van nu, en als het sneller is wil ik er best nog 1/3 tientjes extra voor betalen.
Moet ik het setje dan zo houden of toch die ivy bridge gebruiken? Nogmaals mijn doel is om er 2/3 jaar zonder upgrade verder te gamen.
Zoja is het dan mogelijk om gelijk een samenstelling ermee te maken wat erg in de buurt komt van deze prijs?
Ook heb ik gehoord dat de chip nog niet uit is maar bijna uit komt, dat maakt mij weinig uit.
Het duurt ong. Een week om weer te reageren, excuses voor het ongemak.
P.S. Het spijt me zeer dat ik het setje nog niet besteld heb, maar de aankoopdatum staat vast en dat is 1/2 weken na de vakantie, geassembleerd en getest

.
Bedankt!