Nieuw game PC budget: 500-600 euro

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dus dan is firestorm's samenstelling toch beter?
- en ja ik gebruik wel photoshop en sony vegas pro maar kan dit setje dat aan??

EDIT: hmm is het mischien handiger om een snellere processor te hebben zoals zambezi? I5 is maar 2.8GHZ

Laatst bewerkt:
ghz is niet zo belangrijk 32nm of 45nm is ook belangrijk dus ik denk dat die i5 sneller is als die amd x4 op 2,8 ghz

dus dan is firestorm's samenstelling goed voor: gamen, sony vegas pro 10, goed internet bereik etc etc?
als dat zo is ga ik dit setje nemen ;p
( oja over assemblage, kan azerty dat ook doen? en zoja hoeveel kost dat? garantie? etc etc)

P.S sorry dat ik laat reageer, i.v.m school toetsen

ja gaat hier prima op werken

azerty kan de assemblage voor je doen dit kost 50 euro en dan krijg je 1 jaar garantie

als je dat niet wilt dan krijg je per product garantie
de periode van de garantie kan verschillend zijn per computer onderdeel

Ja, ik wil m' self assembleren maar me vader zegt weer: blablabla JA maar dalijk doe je wat verkeerd en is het kapot

Oke, leuk en handig filmpje. Ik kan het wel proberen, en met jullie hulp zal het wel lukken :p

*budget is veranderd van 500 - 600 naar 600 - 700*
wegens mijn nieuwe extra gespaarde budget kan er een paar dingen worden geupgrade.
In dit geval wat zou er dan veranderd kunnen worden?

Waarvoor gebruik ik het: *reminder :P*
- gamen: combat arms, minecraft, call of duty, battlefield 2 play online (high)
- video/fotobewerking: sony vegas pro 10.0 , photoshop CS
- internetten: google chrome , firefox
- video: liefts hd :p

* ik heb ergens gehoord dat azerty redelijk duur is, is er verschil te merken als ik bij een goedkopere winkel koop en mischien assembleer? *

Dus als ik het goed begrijp kan er dan een betere videokaart in.
*Vraagje videokaart:
- er staat 3D, is het 3D?
- er staan veel negatieve reacties over het fan geluid, is dit ook zo?

*vraagje samenstelling:
- er staat 4gb ramgeheugen i.p.v 8gb
- ik zou graag 1 - 1.5 tb geheugen willen hebben.
- die dvd brander, heeft alleen maar slechte reacties en leest niet alles. (andere brander)
- die videokaart is erg prijzig, is dat het wel waard?
-- intotaal is de prijs redelijk boven de 700, incl kast en mijn wensen. Dan lijkt mij die videokaart niet zo'n goed idee
-

- ´club 3d´is het merk videokaart (een duits-nederlands bedrijf).
ik weet niet of het fangeluid echt zo hard is want ik heb die videokaart niet (want ik heb 2x de gts560ti-448 core editie)
- ik heb gekozen voor 2x 4gb dus in totaal 8 gb
- als je iets meer uitgeeft kun je ook 2 tb hebben http://azerty.nl/8-857-249646/wd-ca...jf-2-tb-intern-3-5-sata-300-buffer-64-mb.html
- als je een betere wilt kun je bijvoorbeeld kiezen voor: http://azerty.nl/8-862-364418/plextor-px-l890sa-schijfstat.html of http://azerty.nl/8-862-400096/pioneer-dvr-219bk-schijfstat.html
- die videokaart is een van de betere videokaarten te koop, als je een goedkopere videokaart wilt kun je ook kiezen voor de gtx560ti (niet de 448-core editie want die is duurder, maar de gewone editie (de 448 core editie kun je herkennen aan meer cuda cores, iets langer en 1,25gb in plaats van 1 gb geheugen))

Laatst bewerkt:
Kun je nog een samenstelling maken met mijn wensen?
*Met deze keer: (graag in het budget houden)
- incl kast (kies gewoon een gafe gamers kast)
- incl licht fan (blauw)
- 8gb RAM
- andere disklezer
- Meer geheugen ( 1 - 1.5 TB)

**binnen het budget, als je bij de vorige samenstelling de kast en mijn wensen doet ben je erg ver van het budget.

*wat ook een mogelijkheid is om een iets goedkopere videokaart erin te doen en van het overige budget extra toepassingen doen, zoals:
- led fan
- cpu fan etc.
- meer RAM geheugen?
- een betere kast

nog sterkere?? :p
- ziet er netjes uit, zeker de videokaart
- alleen het budget word nog steeds overschreden als ik die 1tb wil? is daar nog een alternatief voor?
*
suggestie: om die 1 tb te kunnen halen, kunnen we mischien bij sommige producten het iets goedkoper te vinden, als je dan 2-3 producten voor ong. 10 euro minder vindt, komen we wel aan die 1 TB?

videokaart:
- de reacties zijn erg goed, mooi ventilatie , goeie snelheid , etc etc
- prijs/kwaliteit ben ik ook erg verrast van!

vraagje over azerty:
- welke is goedkoper? azerty of alternate? (dat kan ook helpen voor mijn budget

***EDIT: bij een van de I5 reacties vond ik deze: 'Ik heb spijt dat ik de 2300 nam, voor 7 euro duurder had ik de 2400 kunnen nemen, en die was 0.3 ghz sneller', is dat ook beter voor gaming prestaties?***

okey, die ram geheugen, is goedkoper.
maar dat is toch wel het zelfde als daarvoor? (snelheid, etc etc)

***EDIT: als dit het beste setje is om te gamen en videos te maken, ga ik dit setje zo spoedig mogelijk aanschaffen***

Laatst bewerkt:
een beetje zelf kijken naar de specificaties kan ook he...
ja snelheid is het zelfde

Oke, nou ik denk dat dit dan het setje word. Dus qua prijs, kan ik lekker lagg free gamen, multitasken, snelheid test.
Nog ff snel vraagie: kan dit overklokken? Mischien ben ik dat nog van plan. Weet nie.
Ik neem aan dt iedereen hier mee eens is? :)

EDIT: en mischien kan ik nog een cd/dvd brander van een oude computer van me opa krijgen, en mischien nog andere onderdelen, ook ga ik nog ie kast aanpassen

Laatst bewerkt:
nee de multiplier kun je niet aan passen op deze processor dus dat is niet mogenlijk
als je dit tog wilt dan word het prijs kaartje veel duurder je hebt dan namelijk een ander moederbord en processor nodig
de i5 2500K en een Z68 of P67 moederbord en die zijn allebij veel duurder en passen niet binnen je budget

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan