Nieuw MDF casemod.(Foto's voortgang bouwen)

• Onderwerp starter Onderwerp starter crash
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Sommige BIOSen weigeren op te starten wanneer er inbreuk is gedetecteerd. Op die manier kun je als beheerder (van een server bijvoorbeeld) weten dat er iemand aan de binnenkant is geweest.

Als ik er ook weer mee bezig ben geweest.:p Hoop toch weer tijd en zin er voor te kunnen maken.

Laatst bewerkt:
Tja je hebt zin of je hebt zin. Kun je op twee manieren opvatten. Zin omdat het af moet of zin omdat je er echt mee bezig wil. Ik zoek het laatste, gezien je dan een mooier eindresultaat krijgt.:)

ziet er mooi uit, professioneel spul hoor :thumb:

1 ding wat ik niet snap ik waarom je de voeding op de bodem neerzet?
misschien ligt dit aan mij?
maar je warmte gaat er toch via de lucht uit en komt boven in je kast langs al je apparatuur wat je systeem weer opwarmt of zie ik dit helemaal verkeerd..
heb zelf de haf 922 en die heeft dat ook misschien ligt het aan mij??

Voor de rest machtig mooi spul!!

Kijk maar eens naar de huidige kasten, vaak ligt de voeding op zijn kop onderin. Ik heb de voeding niet eens helemaal onderin, maar boven de hardeschijf ruimte. Ik gebruik de koeling van de voeding om de "warme" lucht van de hardeschijf ruimte af te voeren.

Kijk maar eens naar de huidige kasten, vaak ligt de voeding op zijn kop onderin. Ik heb de voeding niet eens helemaal onderin, maar boven de hardeschijf ruimte. Ik gebruik de koeling van de voeding om de "warme" lucht van de hardeschijf ruimte af te voeren.

Slim, en ik heb met mijn Antec nine hundred ook de voeding beneden zitten,
is veel makkelijker om de pc te "bouwen",
maar verder weet ik het nut er niet van;p

Crash is de case-mod al af? Ben benieuwd naar het eindresultaat!! :thumb:

Groetjes,

Meer40

Kom er voorlopig even niet meer aan toe. Teveel veranderingen op mijn werk, daarbij nog met een cursus bezig. Heb momenteel geen puf om mij op de Casemod te concentreren.:(

Tja, spijtig, als je er ooit weer behoefte aan krijgt, dan is het weer dubbel zo leuk.

Die tijd komt vast wel weer hoor. Wil het project wel afmaken.:thumb:

Zeker vette casemod :)
Hoop ooit ook zoiets in mijn maker te hebben.

Groetjes,
Alex

P.S. Geile videokaarten :o

Crash..

heb je enig idee dat deze topic alleen al meer dan 25.000 keer bekeken is:shocked:

vind hem zeker mooi om te zien maar dat heb ik bij jou reactie van mijn casemod volgensmij ookal gezegd:D

Groeten

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan