Zonde om niet voor een RAID0 setup te gaan, het is namelijk een echte boost voor je totale systeem.
Speakerset zou ik als nog veranderen in de Z5500, is misschien wel 100 euro duurder maar is het dubbel en dwars waard.
De P182 is een mooie kast, niks op aan te merken.
Wel kan je overwegen om een Cosmos S te nemen. (50 euro duurder).
Verder zou ik niet de TX850 nemen maar de Cooler Master Real Power M 850. Deze is wel Modulair en komt erg goed uit de tests (niet dat de TX850 er slecht uit komt, maar deze is niet modulair, das jammer).
Qua moederbord zijn de GigaByte's erg goed, als je eentje van GigaByte neemt zou ik de UD5 nemen.
Maar bij Salland hebben ze ook nog een leuk moederbord, welke 30 euro duurder is, maar ook van een super merk. De DFI Lanparty UT X58-T3eH8.
Hier de 15 pagina tellende review:
http://www.hardwarecanucks.com/foru...ut-x58-t3eh8-lga-1366-motherboard-review.html
Patriot is goed geheugen, maar bij Salland niet snel leverbaar, en de OCZ Platinum XTC 6 GB PC12800 Cas 7 reepjes zijn ook prima.
Ik heb wel gekozen voor 2x de raptor in RAID0, dit is namelijk gewoon een MUST in deze pc. 1TB extra als data opslag.
Ook een HD4870X2 gekozen, top kaartje kan je voorlopig wel mee vooruit.
Geluidskaart, nu een wat goedkopere genomen, zal verder ook wel werken, jammer dat die Auzentech niet meer te krijgen is.
Zit dan wel 400 euro over budget.
Complete PC + alle randapparatuur (alleen misschien nog een headset?) + Vista + Assemblage & Installatie van Vista + 3 Jaar garantie via Salland.