Nieuwe Game PC € 0 - 700

Status
Niet open voor verdere reacties.

ronneke1996

Gebruiker
Lid geworden
15 nov 2009
Hallo,
Ik weet dat het hier vaak gevraagd wordt, maar ik heb eens rond gekeken en ik wil het toch zeker weten dat ik het goede heb voor mij. Ik wil graag een nieuwe pc kopen omdat mijn pc een beetje oud begint te worden.

Budget : van € 0 tot 700, mag wel een beetje hoger maar niet te veel.
Doel : Ik wil graag gamen (Black Ops) en het moet ook wel een paar jaar mee
gaan dus niet dat ik over 4 jaar weer een nieuwe moet kopen omdat ik bijv.
Cod 9 niet kan spelen.
Besturingssysteem : Hoeft niet want ik heb al windows 7!
Andere software : Hoeft ook niet
Randapparatuur : Een nieuw beeldscherm mag wel. Bijvoorbeeld met HDMI.
Extra : Het zou erg fijn zijn als ik hem kan afhalen want anders moet ik de
verzendt kosten betalen, maar dit is niet perse nodig.

Alvast bedankt voor de moeite! :thumb:

http://azerty.nl/winkelmandje/winkelmandje/?legen=1&product%5B277361%5D=1&product%5B80156%5D=1&product%5B7517%5D=1&product%5B225309%5D=1&product%5B302410%5D=1&product%5B290073%5D=1&product%5B225954%5D=1&product%5B242662%5D=1&product%5B269743%5D=1

Helaas zonder scherm, maar hiermee kan je elke game op het maximum spelen. 6-core processor, zeer sterke videokaart, moederbord met alle nieuwe technieken, 4GB RAM.

Ophalen kan in Raalte.

De X6 is nu nog niet veel sneller dan de meeste Quad-Cores, maar met de toekomst in het geschied is dit zeker een aanrader.

Laatst bewerkt:
Hoi Ronneke!

Het was even puzzellen omdat je er ook nog een scherm bij moest, maar het is uiteindelijk gelukt! Hier is mijn winkelmandje.

Als je nog vragen hebt over de hardware die erin zit, vraag gerust!

Het is wel 30 euro over budget, maar er valt in bijna geen eens deel te besparen...

Succes met kiezen! :thumb:

Edit: Ik ben vergeten om assemblage erbij te doen, kan je de computer zelf in elkaar zetten? Anders wordt het lastig om er ook nog een nieuw scherm bij te doen... Dan moet je namelijk in goede onderdelen besparen...

Laatst bewerkt:
bedankt voor de snelle reacties ik wil een vaste computer.
Jammer dat ik in Rijkevoort woon (Noord-Brabant) dus ophalen zit er niet in.
Misschien is er nog ergens anders iets korter bij.
En ik zat te denken aan een I7 proccesor of is die niet zo goed als die amd black edition?
Montage hoeft er niet perse bij want dat lukt mij zelf wel.

Laatst bewerkt:
Mooie samenstelling hoor, wel een beetje zware voeding? 500 Watt is meer dan zat.

De i7's zijn een stuk duurder, niet alleen de processor maar ook het moederbord dat er bij moet is duurder. Daarmee ook het geheugen, en zo blijf je maar doorgaan.

Laatst bewerkt door een moderator:
ff snel gekeken hoor maar kijk HIER eens!
en voor beeldscherm (heb ik zelf ook: Philips 190C1SB) heel erg mooi. ook met gta iv enz...;)

Hier met assemblage en zonder scherm, betere processor (vooral voor gaming), en dus een ander moederbord. Klik

ff snel gekeken hoor maar kijk HIER eens!

Zowiezo zal ik geen kant en klare computer kopen. Dan heb je vaak B-merk hardware, zit windows 7 altijd al bij, meestal slechte moederborden etc. etc. Ook krijg je altijd slechte software erbij, zoals bijvoorbeeld Acer Help etc. Hierdoor wordt je computer ook weer minder snel, niet doen dus! :)

ok gesnapt, ff een ontopic vraagje, nu deze toch word bekeken: onder mijn naam staat member, maar ik betaal er niet voor... hoe kan dat, wat was je aan het begin en zijn het "rangen" ofzo?

anyway Dit beelscherm bedoelde ik anyway

Dat scherm is, denk ik, net zo goed als het gemiddelde scherm. Omdat jij hem hebt hoeft hij niet gelijk het beste te zijn ;) Wel bedankt voor je inbreng. Wat dat scherm betreft, hij wilde toch een HD resolutie?

Zowiezo zal ik geen kant en klare computer kopen. Dan heb je vaak B-merk hardware, zit windows 7 altijd al bij, meestal slechte moederborden etc. etc. Ook krijg je altijd slechte software erbij, zoals bijvoorbeeld Acer Help etc. Hierdoor wordt je computer ook weer minder snel, niet doen dus! :)

Ik koop zo ie zo geen kant en klare computer want dat heb je vaak 1 ding wat je wilt en de rest wil je niet.

anyway Dit beelscherm bedoelde ik anyway

Als je naar de toekomst kijkt is dat beeldscherm toch wel verouderd. Je krijgt al een 21.5'' full HD beeldscherm, met max. resolutie van 1900x1080 voor zo'n 120 euro. Klik ;)

Laatst bewerkt:
Dan neem je ook wel het ook wel van de onderste plank...

Dat scherm is, denk ik, net zo goed als het gemiddelde scherm. Omdat jij hem hebt hoeft hij niet gelijk het beste te zijn ;) Wel bedankt voor je inbreng. Wat dat scherm betreft, hij wilde toch een HD resolutie?
Het zou wel fijn zijn als het een HD scherm is want ik heb anders al een beeldscherm. (HP vs19e)

Ikzelf, vind 19'' zat en dan zou je aan zo'n samenstelling van mij op het begin kunnen denken, vol met kracht.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan