Aangezien mn HD voortdurend zit te ratelen denk ik dat hij binnenkort wel zal gaan overlijden vandaar dat ik wil weten hoe ik mijn nieuwe HD er in moet zetten zonder dat mn gegevens van mn oude HD weggaan. Kweet niet of jullie het nodig hebben maar hier zijn wat specificaties van mn PC
vista business
mobo=P5wd2
er gaat 1 kabeltje naar mn moederboard en 1 naar de voeding
kdenk dat ik wel weet hoe hem moet aansluiten maar kweet dus niet hoe ik mn bestanden kan overzetten van de ene HD naar de andere
khoop dat jullie me enige uitleg kunnen geven
edit: kweet niet precies waar je kan vinden wat voor type het is(everest is verlopen) maar boven op de hd staat een sticker met: barracuda 7200.7, 200GB,model : ST3200822AS, Seagate
de nieuwe die ik er in ga stoppen zal het zelfde merk worden maar zal iets groter worden
vista business
mobo=P5wd2
er gaat 1 kabeltje naar mn moederboard en 1 naar de voeding
kdenk dat ik wel weet hoe hem moet aansluiten maar kweet dus niet hoe ik mn bestanden kan overzetten van de ene HD naar de andere
khoop dat jullie me enige uitleg kunnen geven
edit: kweet niet precies waar je kan vinden wat voor type het is(everest is verlopen) maar boven op de hd staat een sticker met: barracuda 7200.7, 200GB,model : ST3200822AS, Seagate
de nieuwe die ik er in ga stoppen zal het zelfde merk worden maar zal iets groter worden
Laatst bewerkt: