_CompuFreaky_
Gebruiker
- Lid geworden
- 15 mrt 2003
das bij mij radeon 9600 pro wel anders die is zo koel als wat kan makkelijk passief ook gekoeld worden...
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ja sorry, we dwalen nogal af. Maar ik wacht nog op een reactie van Wim...Geplaatst door gast0225
Hoi,
Niet dat 't er veel toe doet hoor,, maar zitten we nog on-topic, of..............
![]()
als je aan een 5900 Ultra kunt komen moet je die kopen, anders een 9800pro nemen.Geplaatst door Wim1960
Ik begrijp dat de ati 9800 voordelen heeft t.o.v. de GForce. Dan zal ik daar maar voor gaan.
veel succes ermee. Meld je je hier even als je een keuze hebt gemaakt? Ik ben wel benieuwd naar de kaarten
hé, een collega!Geplaatst door _CompuFreaky_
ik ook.. (is jaloers op 9800 pro) tja maar ik ben ook maar arme hollander![]()
Mijn 9500 klokte ook heerlijk over: 275 naar 400mHz.
geprobeerd (of course) maar hele dikke artifacts. Dus weer verkocht...Geplaatst door _CompuFreaky_
Is het een 9500 NP met 128mb ?. Kan je met patch 9700 van maken...zo n 50% kans van slagen en als het niet werkt gewoon andere drivers weer
Van mij mogen jullie lekker doordiscussiëren. Ik kijk af en toe wel of er nog wat nuttigs voor me opstaat. Ik zet hem wel op opgelost. OK?
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.