nieuwe PC

Status
Niet open voor verdere reacties.
das bij mij radeon 9600 pro wel anders die is zo koel als wat kan makkelijk passief ook gekoeld worden...

ja, oké. maar dat is natuurlijk niet helemaal eerlijk vergelijken. De 9600 is om alvast ervaring op te doen op 13 micron gebakken. Daardoor blijft hij zo koel (en overklokt hij zo lekker :D)

oei, dikke fout: moet 0,13 micron zijn...

Mijn 9500 klokte ook heerlijk over: 275 naar 400mHz.

Hoi,

Niet dat 't er veel toe doet hoor, :D , maar zitten we nog on-topic, of.............. ;)

Geplaatst door gast0225
Hoi,

Niet dat 't er veel toe doet hoor, :D , maar zitten we nog on-topic, of.............. ;)
ja sorry, we dwalen nogal af. Maar ik wacht nog op een reactie van Wim...

Ik volg de topic nog wel. Maar jullie waren zo fijn aan het discussieren. Ik dacht laat ze maar even. Ik begrijp dat de ati 9800 voordelen heeft t.o.v. de GForce. Dan zal ik daar maar voor gaan.

Ik wacht overigens nog steeds op die werkgever met zijn regeling, maar het gaat daar volgens mij net zo traag als dikke str*nt door een injectiespuit. Maar vooruit de oudjes doen het nog steeds.

Heren/Jongens, bedankt voor de tips, ik neem het mee als het zo ver is.

Geplaatst door Wim1960
Ik begrijp dat de ati 9800 voordelen heeft t.o.v. de GForce. Dan zal ik daar maar voor gaan.
als je aan een 5900 Ultra kunt komen moet je die kopen, anders een 9800pro nemen.

veel succes ermee. Meld je je hier even als je een keuze hebt gemaakt? Ik ben wel benieuwd naar de kaarten :D

veel succes ermee. Meld je je hier even als je een keuze hebt gemaakt? Ik ben wel benieuwd naar de kaarten

ik ook.. (is jaloers op 9800 pro) tja maar ik ben ook maar arme hollander :p

Mijn 9500 klokte ook heerlijk over: 275 naar 400mHz.

Is het een 9500 NP met 128mb ?. Kan je met patch 9700 van maken...zo n 50% kans van slagen en als het niet werkt gewoon andere drivers weer

Geplaatst door _CompuFreaky_
Is het een 9500 NP met 128mb ?. Kan je met patch 9700 van maken...zo n 50% kans van slagen en als het niet werkt gewoon andere drivers weer
geprobeerd (of course) maar hele dikke artifacts. Dus weer verkocht...

maar we dwalen weer of...

Van mij mogen jullie lekker doordiscussiëren. Ik kijk af en toe wel of er nog wat nuttigs voor me opstaat. Ik zet hem wel op opgelost. OK?

Het heeft eve geduurd, maar ik heb er één besteld. Dit is ie geworden:

AMD Athlon 3000+ 333fsb
asus a7v600 moederbord
2 x 512 MB geheugen (1024 dus)
2 x harddisk 120 GB 7200rm 8 mb cache
LG DVD-ROM 16x48
NEC 1300 DVD+/-R/RW
ATI Radeon 9800 pro 128 MB
geluidskaart onboard
modem 56k
XP Pro
standaard 17 inch monitor
3 jaar garantie

Over een week of twee komt hij. Ik ben er heel blij mee en mijn bankrekening slinkt weer eens met ruim 1800 eurotjes. Nog bedankt voor jullie adviezen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan