Nieuwe Videokaart + RAM

Status
Niet open voor verdere reacties.

Skiezo

Gebruiker
Lid geworden
17 jun 2007
Berichten
114
Hallo, ik wil graag nieuwe Videokaart + RAM geheugen aanschaffen. Ik heb op dit moment een 64MB Videokaart en 256 RAM. Een 1GIG RAM geheugen lijkt mij wel genoeg en ik wil een goede Videokaart van 256MB of misschien wel 512 MB. Ik heb een budget van 150/200 Euro. Kan iemand mij misschien helpen? Alvast heel erg bedankt ;).

Voor het geval dat jullie mijn moederbordnaam willen weten: Moederbordnaam: Asus P4PE-X/TE (6 PCI, 1 AGP, 3 DDR DIMM, Audio, LAN)
 
Laatst bewerkt:
Hij heeft ook nog interne geheugen nodig. Ik denk dat hij met de Saphire 1950 veel te duur uitkomt.
 
Laatst bewerkt:
hij wil geheugen erbij ja
maar er zit nu ook in lijkt me

maar goed 50 euro geheugen

10 euro boven budget dan
 
Ja, maar heb ik dan wel een goede RAM, want er zijn ontzettend veel verschillende. Voor welke prijs heb ik ongeveer een goede? :confused:
 
hoeveel heb je er nu inzitten dan?laat maar ik zie het al 256

weet je welk merk?
en 1 gig kun je wel kopen voor 50-60 euro(evt marktplaats)

zit je wel iets boven budget maar dan zit je wel goed!!


en je zit met een agp slot dan kun je maar het beste erin steken wat er nu is als je wilt upgraden
vandaar dat ik hem voorstelde
 
Laatst bewerkt:
Ik heb er nu 256 RAM in zitten en een 64MB videokaart.:confused:
 
ja ik zag het net ff te laat voor mijn reactie maar inmiddels aangepast
:thumb:
 
Oke dan:thumb:. Kun je dit allemaal gewoon halen bij de Media Markt? Of een andere winkel?
 
Oke dan:thumb:. Kun je dit allemaal gewoon halen bij de Media Markt? Of een andere winkel?

ja kan ook maar wel iets duurder denk ik

maar!!!!!

ik vergeet je nog iets te vragen

hoeveel watt voeding heb je?
is nog wel ff belangrijk
 
Moet ik mijn kast openschroeven?

als je niet door de koelinlaten kunt kijken met bijv een zaklampje ja dan ff schroeven


het is omdat als je niet genoeg voeding hebt dan heeft het geen zin om die 1950 te kopen

dan moet je ook je voeding upgraden
 
Ik kijk morgen wel en dan laat ik het je wel even weten wat de voeding is! Bedankt nog he voor vandaag :D .
 
Geef eerst eens aan wat alle specificaties van je systeem zijn. Vaak heeft een dergelijke upgrade weinig zin. Aan je geheugen en je videokaart te zien, zal het systeem niet zo jong meer zijn.
De eerste stelregel die ik geleerd heb, is dat je pc net zo snel zal zijn als het traagste component in je pc.
Dus met een andere videokaart en extra geheugen zal je pc wel wat sneller zijn, maar een grote sprong zal het niet zijn.
 
Patrick, wat wil je allemaal weten? Dan krijg je alle gegevens, want ik weet nu niet waar je op uit bent :thumb:.
 
Ja ik zal zo even kijken naar mijn voeding. Je zal er snel van horen en bedankt voor je hulp :thumb:.

Wat is CPU, HD? Ik weet wel wat van computers, maar dat ken ik niet.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan