Nieuwe Videokaart + RAM

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik zeg ook niet dat zijn systeem slecht is, maar wanneer je bv je systeem een upgrade geeft met een AGP videokaart, kun je bij de volgende upgrade die kaart in de prullenbak gooien omdat het nieuwe mobo geen AGP slot meer heeft.

Maar goed, ik geef alleen maar mijn mening.
 
Ik zeg ook niet dat zijn systeem slecht is, maar wanneer je bv je systeem een upgrade geeft met een AGP videokaart, kun je bij de volgende upgrade die kaart in de prullenbak gooien omdat het nieuwe mobo geen AGP slot meer heeft.

Maar goed, ik geef alleen maar mijn mening.

Wie zegt dat je bij een volgende upgrade de videokaart nog wilt gebruiken, die is tegen die tijd toch ook weer hopeloos achterhaald.
Dat is dan ook de reden dat ik zou kiezen voor een videokaart die ongeveer het maximale is voor het systeem en niet al teveel moet kosten.
 
Wie zegt dat je bij een volgende upgrade de videokaart nog wilt gebruiken, die is tegen die tijd toch ook weer hopeloos achterhaald.
Dat is dan ook de reden dat ik zou kiezen voor een videokaart die ongeveer het maximale is voor het systeem en niet al teveel moet kosten.

Ieder hierin zijn keus. Toch?
 
tuurlijk ieder zijn keus

en ik dacht toch dat de ts gezien zijn topicstart die keus al gemaakt had

afijn we horen het wel van hem
 
Kan ik met een 7600GS Pro Evolution Soccer 6 (En het volgende deel wat nog moet komen) en Virtua Tennis 3 gewoon met de hoogste of een hoge kwaliteit spelen?
 
Geen idee, ik weet niet wat de systeemeisen daarvan zijn.
Maar als je een beetje logisch nadenkt zal je een nieuwe (nog uit te komen) versie nooit op 'vol' kunnen spelen, dat trekt de rest van het systeem niet meer.
Ik weet wel dat je met een GF 7600 GS (256mb) FarCry en Doom3 alles op 'very high' kunt zetten en het dan vlekkeloos draait.
 
Patrick, wat vind jij dan dat ik moet aanschaffen!

Systeemeisen PES:
Windows 98/ME/XP/2000
800Mhz Intel Pentium III of vergelijkbaar
256 MB RAM
Videokaart met 32 MB geheugen
1500 MB vrije hardeschijfruimte
DirectX 8.1

Systeemeisen VT3:
Systeemeisen pc-titels
Geheugen 512 MB
Besturingssystemen Windows 2000, Windows XP
Processor (Pentium 4 of vergelijkbaar) 2,0 GHz
Videokaart 128 MB
 
Laatst bewerkt:
bij deze discussie wat eigenlijk niet de topic trek ik me maar terug:confused:


dat is hetzelfde als je vraagt:ik wil een spoiler en een mooie voorgril op mijn auto?

men komt met reacties en doen een voorstel voor je auto

en je koopt maar een nieuwe auto
 
Laatst bewerkt:
bij deze discussie wat eigenlijk niet de topic trek ik me maar terug:confused:


dat is hetzelfde als je vraagt:ik wil een spoiler en een mooie voorgril op mijn auto?

men komt met reacties en doen een voorstel voor je auto

en je koopt maar een nieuwe auto

Dan zal het erom gaan hoe mooi de auto is.
 
moet ie de vraag anders stellen

ik heb een budget van 5000 euro maar ik wil een nieuwe mercedes 200sel

wie helpt me?

:thumb: :thumb:

en uit zijn vraag te lezen was zijn auto op zich mooi genoeg maar wilde iets extra's

maar no hard feelings verder hoor

susc6
 
Laatst bewerkt:
Dan toch lekker niet. Jullie geven mij informatie en dan PAS wordt het me duidelijk om een nieuwe PC te overwegen. Het was slechts een idee. Daarna ging ik verder met het stellen van vragen over die videokaart voor mijn computer die toch oké was en ik was van plan om die ene videokaart te halen. En dan komen jullie dombo's opeens zeuren over een gare mercedes. Donder maar lekker op :thumb:. Nu ben ik pissig, slaat toch nergens op. In plaats van goed te lezen kom je met een vooroordeel dat ik meteen een nieuwe PC wil. IK STELDE HET ALLEEN MAAR VOOR EN IK WILDE GEWOON EEN NIEUWE VIDEOKAART KOPEN, WANT MIJN VOEDING KAN EEN ANDERE 256MB WEL AAN.
 
Laatst bewerkt:
hoef je niet pissig om te worden hoor;)

maar zoals jij de topic start vraag je om een upgrade voor je kaart en ram.
daar heb ik je antwoorden op gegeven.niets meer en niets minder.

wat je met reacties van andere doet is helemaal aan jou
en mischien het overwegen waard .maar aan je vraag gezien dacht ik toch dat je al overwogen had want je vraagt alleen je kaart en ram
en je geeft een budget aan.
en van dat budget ga ik je geen nieuwe pc(auto) voorstellen
 
Je komt op een forum met de vraag of je advies kan krijgen mbt het aanschaffen van een nieuwe videokaart en extra geheugen.

@Frankwannet geeft je keurig een aantal keuzes mbt die uitbreiding.
@Ik geef je mijn vizie hoe ik erover denk.

Dus niemand verplicht je om iets met onze adviezen te doen. Maar om dan op deze manier te reageren, vind ik vrij onbeschoft.

Wij zitten hier dagelijks op het forum(in onze vrije tijd) om elkaar proberen te helpen. Met deze instelling is Helpmij dan ook groot geworden.
En niet met de instelling die jij nu tentoonspreid.

"Mvg" Patrick
 
Bij deze gaat het zaakje dan maar op slot. Dombo's noemen we mekaar al helemaal niet, dus om verdere duscussies te voorkomen lijkt het mij beter om nu dan maar te stoppen.

Case closed.
 
En dan komen jullie dombo's opeens zeuren over een gare mercedes. Donder maar lekker op :thumb:. Nu ben ik pissig, slaat toch nergens op. In plaats van goed te lezen kom je met een vooroordeel dat ik meteen een nieuwe PC wil. IK STELDE HET ALLEEN MAAR VOOR EN IK WILDE GEWOON EEN NIEUWE VIDEOKAART KOPEN, WANT MIJN VOEDING KAN EEN ANDERE 256MB WEL AAN.
Ik wil je er even op wijzen, dat we hier op Helpmij niet zo met elkaar omgaan. Mensen helpen hier geheel vrijwillig. Als je niet een antwoord krijgt, wat jou naar het zin is, kun je dit ook op een andere manier duidelijk maken.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan