Nieuwe virusscanner ? WELKE ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik raad je nod32 aan.
En die koop je via Helpmij.nl.........dan steun je ons ook nog.
als je daar belangstelling voor hebt mail je maar naar penningmeester@helpmij.nl
Wij verkopen de virusscanner maar ook de nieuwste nederlandse versie van de smart security.

Ik zou het niet weten , misschien door sites bezoeken ofzo ? Ik ben niet het type dat op van die waarschuwingen klikt en dan naar zo'n nep-spyware verwijder programma website gaat en het dan download. Maar pas werd dus mijn bureaublad ''overgenomen'' en was het een blauwe achtergrond en stond er iets van ; your system is in dangerous ofzoiets. en er kwam een soort programma ( virus denk ik ) en dat heette Windows Security Center en dat had een rode bovenkant met wat tekst erin en weer een link naar zo'n spyware programma. Sindsdien ben ik opzoek naar een betere virusscanner omdat avast hier niks aan deed.

Edit :

Kaspersky bevalt me tot nu toe wel. De interface is mooi en overzichtelijk vind ik. Het updaten gaat ook lekker snel. Ik denk dat ik voor Kaspersky internet Security ga.

Laatst bewerkt:
Ik zou AVG Antivirus FREE nemen, gratis en minimaal 1x per dag een update!
Ik heb nog nooit problemen gehad, en wat betreft de firewall: Windows XP firewall.
Verder heb ik voor de spyware, adware etc...: Spybot Search & Destroy
Heb ook hiermee nooit problemen gehad....

Heb nod32 erop gezet bij iemand van 16 en kom daar regelmatig, nu is er iedere keer wel een vorm van besmetting op zijn pc.
Geen enkele scanner werkt voor 100% dus eigen verantwoordelijkheid speelt hier ook mee.
Download nod32 en probeer de testversie 30 dagen en kijk of dat enige verbetering geeft voordat je een nieuwe scanner aanschaft

Even kijken hoe het nu gaat met kaspersky , dan nog een vraagje

Als ik mijn computer afsluit , dan staat er dat WMS Idle niet reageert. Dan moet ik steeds op Nu beeindigen klikken dat mijn computer eindelijk afsluit. ( Heel irritant ) Kan dit het werk zijn van een virus en wat is WMS Idle eigelijk ?

Ik heb zelf ook even gezocht en ik heb Nero 7 erop. Maar die wil ik er niet af hoor. Hoe kan ik dat irritante probleem oplossen?

Laatst bewerkt:
Even kijken hoe het nu gaat met kaspersky , dan nog een vraagje

Als ik mijn computer afsluit , dan staat er dat WMS Idle niet reageert. Dan moet ik steeds op Nu beeindigen klikken dat mijn computer eindelijk afsluit. ( Heel irritant ) Kan dit het werk zijn van een virus en wat is WMS Idle eigelijk ?

Ik heb zelf ook even gezocht en ik heb Nero 7 erop. Maar die wil ik er niet af hoor. Hoe kan ik dat irritante probleem oplossen?
Heb je Microsoft Office Communicator 2005 misschien op de pc staan?
Dezelfde vraag al opgelost in ander topic: http://support.microsoft.com/kb/921113

Laatst bewerkt:
Ik zou het graag willen doen , maar ik kan em ook nieuw voor 30 euro goedkoper krijgen :) ALs dat niet zo is , koop ik em wel via jullie :D

Nou kaspersky gaat er ook af , sinds kaspersky erop staat ( internet security 7 ) word mijn computer bij het opstarten heel traag. Met Avast of een andere virusscanner was dit helemaal niet het geval en ik heb een Pentium 4 Dual Core dus dat zou toch niet mogen eigelijk? ik ga nod32 maar proberen.

ik gebruik NOD32 met volle tevreden heid
komt goed uit elke test. ik zou hier voor gaan
hij is licht voor je systeem en toch sterk tegen virussen.

firewall. zone alarm heeft mijn PC extreem verkloot vooral in de register.
ik heb geen advies, ik weet enkel dat Zonealarm maar zwaar tegen gevallen is,

ik doe het enkel met spyware dokter en NOD32. perfect koppel

Eset bevalt me heel erg tot nu toe. Updaten gaat snel , ik merk dat mijn email gescand word enzo. Zéér tevreden. Dan nog de vraag , waar zou ik hem kunnen kopen buiten helpmij om, dus in winkel ofzo.

Waarom buiten Helpmij om wanneer je bij helpmij korting krijgt?:o

Tsja maar ik heb het niet zo op internet kopen enzo. eigenlijk. Tenzij het een hele korting is... :P

Hallo,

Ook ik ben op zoek naar een nieuwe virus scanner. Nu lees ik wel heel veel positieve berichten over Webroot Antivirus. Maar ik werk onder Vista 64 en ik krijg de indruk dat de meeste scanners 64 bits niet lusten... Heeft iemand enig idee of de webroot versie werkt op Vista 64? Op de site van Webroot vind ik hét antwoord niet... Iemand anders een andere suggestie voor 64 bits? Alvast bedankt!

Groeten, Maurice.

Platform Windows 32-bit

''Spy Sweeper with AntiVirus is uitgerust met antivirusbescherming van Sophos''

Zou ik toch een andere nemen. Als ik ene zou moeten kopen dan kocht ik bitdefender

http://www.bitdefender.com/nl/

Tsja maar ik heb het niet zo op internet kopen enzo. eigenlijk. Tenzij het een hele korting is... :P

Vertel eens wat je wilt kopen van nod32 dan.
ben je student ?

Vertrouw je Helpmij.nl niet dan???????

Jazeker wel , anders zou ik hier ook niet aan het typen zijn he. Maar wat nou als er iets fout gaat met internetkopen enzo, dat is dan ook de reden dat ik liever niet via internet koop.

Vertel eens wat je wilt kopen van nod32 dan.
ben je student ?

Nee ik ben geen student , en heel erg jong :D
Ik kijk nog even hoe de 30 dagen aflopen met Eset smart security , het programma bevalt me wel. Ook was ik vandaag bij een computerzaak en ik vroeg waarom Kaspersky mijn computer zo traag maakt. Installatiefout kreeg ik te horen. Dus na de 30 dagen van Eset krijgt kaspersky nog een kans en dan denk ik dat ik de smart security aanschaf. IK zag trouwens ook Norman in de winkel staan. Is die ook aan te raden ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan