Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En vertel eens waar steeds misschien......je bent dus niet zeker van trend micro.
maar je verhaal zou zo uit een reclame boekje kunnen komen.
trend micro....nee dank je wel...
als je last van virussen hebt en dus een heel sterke antivirus wilt, kan je het beste misschien Trend Micro nemen. Trend Micro is een heel goed antivirus, maar misschien zwaar. Deze antivirus detecteert 98.6% van de virussen. terwijl nod32 93%, kaspersky 98%, norton 98,3%, bitdefender 98%, panda 95,6%, mcafee 93,7%, norman 93,9%, sophos 97,8%. alleen g data avk, antivir en avast! staan voor trend micro met een detectie van 99,8%, 99,6%, 99,4%. verder heeft trend micro een mooie uiterlijk, hele snelle scan, hele goede antispyware, enorme virus beveiliging. internet beveiliging (blokeert virus, spyware, adware websites), ouderlijk toezicht (normaal uitgeschakeld, maar inschakelbaar en heel erg krachtig). eset smart security is de lichtste antivirus en heeft de snelste scan van 14000 files/s, trend micro 7500 files/s, norton 3333 files/s, mcafee 6000 files/s. kaspersky niet echt aan te raden en deed bij mij altijd raar (bijvoorbeeld internet explorer sluiten) en die firewall is ook lomp. dus trend micro denk ik voor jouw
test was in 22 janurari 2008. link van bron: http://news.softpedia.com/news/The-Best-Antivirus-in-2008-77419.shtml
Als je een test goed wilt ‘lezen’ moet je niet alleen naar de cijfers kijken.
Ook naar de testmethode en verdere (misschien niet mee geteste) eigenschappen/mogelijkheden van een scanner.
Nog belangrijker is een onafhankelijke test, en niet een die wordt gesponsord door......
Dus kijk hier maar eens, en lees alles.
http://www.av-comparatives.org/index.html
Dus Trend Micro is uitendelijk beter dan alle andere antivirussen.
maar als je toch naar alles kijkt is toch trend micro de beste?
Iedereen mag natuurlijk vinden wat hij of zij wil, maar ik vind Trend Micro zeker niet de beste.
wat vind je dan minder goed aan trend micro wat beter is bij andere antivirussen bjiv?
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.