Nieuwe virusscanner ? WELKE ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik gebruik op drie verschillende computers virusscanners
kis met internet security van kaspersky
nod32 alleen de virusscanner
norman de virusscanner
ik ben met alle drie zeer tevreden.

lokoloko ik begrijp je antwoordt niet....

maar het klopt norman is een goede virusscanner.

mijn ervaring met norman
zijn minder, hij vangt lang niet alles op en is toch redelijk zwaar voor je PC.

NOD 32 kan je het beste kopen.
online bestellen kan tegenwoordig wel safe.
wat kan er fout gaan. bovendien als er logistieks iets fout gaat is dat te herstellen.
met je afschrijving kun je aantonen dat je ervoor betaald hebt.

ik zou zeggen gewoon doen.

PS: let wel op dat je dat dus niet overal doet. want er lopen nog te veel E*kels rondt die misbruik maken van naiëve mensen.

als je last van virussen hebt en dus een heel sterke antivirus wilt, kan je het beste misschien Trend Micro nemen. Trend Micro is een heel goed antivirus, maar misschien zwaar. Deze antivirus detecteert 98.6% van de virussen. terwijl nod32 93%, kaspersky 98%, norton 98,3%, bitdefender 98%, panda 95,6%, mcafee 93,7%, norman 93,9%, sophos 97,8%. alleen g data avk, antivir en avast! staan voor trend micro met een detectie van 99,8%, 99,6%, 99,4%. verder heeft trend micro een mooie uiterlijk, hele snelle scan, hele goede antispyware, enorme virus beveiliging. internet beveiliging (blokeert virus, spyware, adware websites), ouderlijk toezicht (normaal uitgeschakeld, maar inschakelbaar en heel erg krachtig). eset smart security is de lichtste antivirus en heeft de snelste scan van 14000 files/s, trend micro 7500 files/s, norton 3333 files/s, mcafee 6000 files/s. kaspersky niet echt aan te raden en deed bij mij altijd raar (bijvoorbeeld internet explorer sluiten) en die firewall is ook lomp. dus trend micro denk ik voor jouw

test was in 22 janurari 2008. link van bron: http://news.softpedia.com/news/The-Best-Antivirus-in-2008-77419.shtml

Laatst bewerkt:
En vertel eens waar steeds misschien......je bent dus niet zeker van trend micro.
maar je verhaal zou zo uit een reclame boekje kunnen komen.

trend micro....nee dank je wel...

En vertel eens waar steeds misschien......je bent dus niet zeker van trend micro.
maar je verhaal zou zo uit een reclame boekje kunnen komen.

trend micro....nee dank je wel...

misschien niet zeker omdat het best duurt bij laden wanneer windows opstart. en ja ik weet niet wat voor computer eigenschappen de gast heeft en software. reclame boekje?:

http://news.softpedia.com/news/The-Best-Antivirus-in-2008-77419.shtml (en download die pdf bestand waar je allemaal volledig kan zien.

waarom geloven mensen mij 9 van de 10 niet en 1 van de 10 misschien?

Misschien omdat je van die rare opmaken in je berichten hebt.
Bovendien is de lay-out niet echt sprankelend.:confused:

opmaak van zinnen wordt er bedoeld.
je geeft van die berichten waar niemand iets mee kan.
en dan je laatste zin 9 van de 10 als je die zien goed leest is het 10 van 10 die jou niet geloven.

maar daar gaat het verder niet over....
en we hebben het hier over TS inplaatst van "gast"
nee we weten niet welk systeem TS heeft maar Nod Norman od Kaspersky zijn goede en lichte scanners.

ja ok het is ook niet letterlijk bedoeld 9 op de 10 keer, maar ik bedoelde dat wel beetje vaak niet zo in mij geloven. en ja wat las jij het goed.

als je last van virussen hebt en dus een heel sterke antivirus wilt, kan je het beste misschien Trend Micro nemen. Trend Micro is een heel goed antivirus, maar misschien zwaar. Deze antivirus detecteert 98.6% van de virussen. terwijl nod32 93%, kaspersky 98%, norton 98,3%, bitdefender 98%, panda 95,6%, mcafee 93,7%, norman 93,9%, sophos 97,8%. alleen g data avk, antivir en avast! staan voor trend micro met een detectie van 99,8%, 99,6%, 99,4%. verder heeft trend micro een mooie uiterlijk, hele snelle scan, hele goede antispyware, enorme virus beveiliging. internet beveiliging (blokeert virus, spyware, adware websites), ouderlijk toezicht (normaal uitgeschakeld, maar inschakelbaar en heel erg krachtig). eset smart security is de lichtste antivirus en heeft de snelste scan van 14000 files/s, trend micro 7500 files/s, norton 3333 files/s, mcafee 6000 files/s. kaspersky niet echt aan te raden en deed bij mij altijd raar (bijvoorbeeld internet explorer sluiten) en die firewall is ook lomp. dus trend micro denk ik voor jouw

test was in 22 janurari 2008. link van bron: http://news.softpedia.com/news/The-Best-Antivirus-in-2008-77419.shtml

Als je een test goed wilt ‘lezen’ moet je niet alleen naar de cijfers kijken.
Ook naar de testmethode en verdere (misschien niet mee geteste) eigenschappen/mogelijkheden van een scanner.

Nog belangrijker is een onafhankelijke test, en niet een die wordt gesponsord door......
Dus kijk hier maar eens, en lees alles.
http://www.av-comparatives.org/index.html

Als je een test goed wilt ‘lezen’ moet je niet alleen naar de cijfers kijken.
Ook naar de testmethode en verdere (misschien niet mee geteste) eigenschappen/mogelijkheden van een scanner.

Nog belangrijker is een onafhankelijke test, en niet een die wordt gesponsord door......
Dus kijk hier maar eens, en lees alles.
http://www.av-comparatives.org/index.html

had ik gedaan en dat doe ik altijd. ik kijk altijd naar de virus defenities, opstarttijd, belasting, scansnelheid en acties bij detectie,. bij trend micro als je alleen de muis over de virus beweegt dan detecteert hij het gelijk of doet jouw gewenste actie. zelfde als bij nod32. trend micro blokeert gelijk de virus/spyware/adware website die door hem herkend word (bijna altijd blokeert trend micro IS het). snelle scan met, percentage, aantal infecties, pauzeerbaar. trend micro heeft een 2 way firewall die hackers blokeert, netwerk virus blokeert, indringers blokeert die via draadloss verbonden zijn bijv. trend micro heeft een antiphising door de phising websites te blokeren. trend micro verdedigt jouw privé informatie die door het internet verzonden wou worden bijv email/msn/web. trend micro kan je computer weer terug krijgen als het gestolen wordt en dus door op te sporen waar hij precies is (met remote file lock). trend micro heeft een mooie uiterlijke en makkelijk bedienbaar. trend micro heeft mobile security. trend micro is rood met een witte t. trend micro is japans. trend micro is oud. :)

Dus Trend Micro is uitendelijk beter dan alle andere antivirussen.

Laatst bewerkt:
Dus Trend Micro is uitendelijk beter dan alle andere antivirussen.

Je kunt dan het zinnetje ''Trend Micro Fan'' aan je handtekening toevoegen.

Maare, even tussen ons, Trend Micro is niet de beste virusscanner die er bestaat. Alleen onafhankelijke tests kun je volledig vertrouwen, bij andere moet je de nodige vraagtekens zetten.

ja ik kijk altijd eerst naar de reviewers en dan test ik het zelf uit. ik hou het meest van trend micro alleen het mocht wel dacht ik lichter zijn en nu werkt het neit als ik installeer komt er error (beetje met de computer geklooid :p). dit is de 4de x dat ik kaspersky uitbrobeer en het bevalt me nog steeds niet. ja goed idee in m'n handtekening ook beetje lomp van me dat ik daar niet aan had gedacht. maar als je toch naar alles kijkt is toch trend micro de beste?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan