NAV upgrade/update
Berichten van 19 maart vorig jaar in deze topic
Hallo Saldos,
Ik woon in Sri Lanka en er is 5 uur tijdsverschil of weekend, maar in ieder geval bedankt voor het telefoonnummer. Goed voor volgend jaar als de verlenging/upgrade weer aan de beurt is.
Het meest storende is dat je notabene een error nummer krijgt en je totaal geen antwoord ontvangt als je dat meldt. Zo'n stomme 'machine' doet maar wat. Jammer dat het inmiddels allemaal heb weggegooid, want anders had je nog een leuk eenrichtingsverkeer geleuter kunnen volgen. Ik begrijp dat als leken iets proberen uit te leggen wat fout gaat dat de experts er al zover van af staan en ze de in hun ogen kromme taal niet meer begrijpen. Mijn credit card deed het wel op mijn andere computer bij de upgrade. Dus aan de credit card kan het niet gelegen hebben. Wat ik overigens toen allemaal heb opgezocht, serienummers, andere websites, tig keer die heel vervelende doorklik sites met vragen die soms niet te beantwoorden zijn (ben immers een leek). Waarom niet gewoon een e-mail, nou ja, dat werkte dus ook niet.
Nogmaals dank. groeten Anher
saldos
anher,
Als je dat soort problemen hebt met credit card en verlengen van de abonnement etc, dan kun je het best even bellen naar de customer service van Symantec.
De telefoon nummer ervan is: 020 5040 511
anher
Hallo,
Heb net een paar weken geleden dagen en weekenden besteed aan het upgraden van NAV 2001 naar 2003. Resultaat: NIET GELUKT. Bij aankoop VAIO Sony zat de NAV erin, hoefde 'alleen maar' te registreren. Daar begon de ellende, niet gelukt. Daarna het ding gekocht en dat lukte. Nu het ding verlengd of geupgrade moest worden ging het mis. De hele procedure, op icoontje klikken, live update, etc etc upgrade klikken, creditcard nummer invullen en daarna mis. Kreeg een errornummer 20033004 of zoiets (vergeten wat). Symantec troubleshooter (tegen de muur praten gaat beter, want dat kost je geen cent), Sony Vaio (kon niet helpen), Symantec zelf via de ingewikkelde manier mail gestuurd (krijg je ook weer automatische antwoorden, NIEMAND heeft uitgelegd wat dat errornummer was!). Nog creditcard mij. gebeld en gevraagd of er iets met mijn credit card was, niets aan de hand. Na honderd keer of zo het abonnement gewoon verlengd en dat lukte met creditcard en al. Zit nu dus met een verouderd ding waar 21 Euro en nog wat voor betaald is naast al de uren op het net (oversteeg de uren natuurlijk ruim). Hij werkt wel, mag dus eigenlijk niet klagen.
Dat was mijn leed.
Groeten Anher
UNQUOTE
Het is versie jaar 2001 en versie 7.07.23D, ac.id 31960225. Het errornummer ben ik kwijt, maar zoals hierboven gemeld 20033004. Dat nummer kreeg ik nadat ik alles had gedaan voor de upgrade en de betaling had gedaan. Wel tig keer gevraagd wat ik moest doen, maar niets en teneinde raad abonnement maar verlengd.
Ik had alle papiertjes nog, maar als je verhuist van Sri Lanka naar Iran, dan kan er wat zoekraken.
Alvast weer bedankt, Anher