NORTON, upgrade of abonnement verlengen??

Status
Niet open voor verdere reacties.
Je hebt volkomen gelijk anher. Die mensen die bij Symantec werken weten steeds minder van hun eigen producten af. Het is heel triest, maar het is zeker wel zo.

Even een vraagje: welke problemen ondervind je nu met het upgraden?

NAV

Hallo,

Bedankt voor je reactie Saldos.

Probleem is dit jaar zelfde als vorig jaar. Ik heb indertijd een Sony Vaio Laptop gekocht waarop NAV al zat, ik moest dat 'gewoon' activeren.

Ik heb Acc.ID 3196 etc OEM voor Sony versie 7.07.23 D.

Nu is het tijd om het abonnement te verlengen, maar ik wil het ding upgraden, en daar ligt het probleem. Het lijkt of het mogelijk is te upgraden, maar dan komen er (dit jaar niet geprobeerd) errornummers. Zie een paar berichten hiervoor van vorig jaar. Nou ook daarmee schijnt men niet uit de voeten mee te kunnen. Ik ben niet echt handig en woon nu in Iran en kan dus niet even met m'n computertje onder de arm naar een winkel om de hoek. Het online service krijgen en die krijg je van heleboel kanten gelukkig wel, is voor mij echt een uitkomst.

Sony zegt er niets aan te kunnen doen en Symantec reageert gewoon niet.

Misschien doe ik gewoon moeilijk en moet ik gewoon het abonnement verlengen, maar ook die vraag is nimmer beantwoord.

Sorry, het is misschien een beetje gezeur geworden, maar ik weet het allemaal niet meer.

Groeten, Anher

Re: NAV

Geplaatst door anher
Ik heb Acc.ID 3196 etc OEM voor Sony versie 7.07.23 D. Nu is het tijd om het abonnement te verlengen, maar ik wil het ding upgraden, en daar ligt het probleem. Het lijkt of het mogelijk is te upgraden, maar dan komen er (dit jaar niet geprobeerd) errornummers. Zie een paar berichten hiervoor van vorig jaar.

Anher,
Ik heb even gekeken een paar berichten ervoor, maar kan helemaal geen bericht van je vinden.
En behalve het feit dat ik weet dat je een OEM versie hebt, weet ik niet wat voor Errors je hebt en wat voor versie je hebt van Norton (dus welke versiejaar of versiejaar?).
Die foutmeldingen en de versie heb ik toch even nodig als je hulp wil.

NAV upgrade/update

Berichten van 19 maart vorig jaar in deze topic

Hallo Saldos,
Ik woon in Sri Lanka en er is 5 uur tijdsverschil of weekend, maar in ieder geval bedankt voor het telefoonnummer. Goed voor volgend jaar als de verlenging/upgrade weer aan de beurt is.
Het meest storende is dat je notabene een error nummer krijgt en je totaal geen antwoord ontvangt als je dat meldt. Zo'n stomme 'machine' doet maar wat. Jammer dat het inmiddels allemaal heb weggegooid, want anders had je nog een leuk eenrichtingsverkeer geleuter kunnen volgen. Ik begrijp dat als leken iets proberen uit te leggen wat fout gaat dat de experts er al zover van af staan en ze de in hun ogen kromme taal niet meer begrijpen. Mijn credit card deed het wel op mijn andere computer bij de upgrade. Dus aan de credit card kan het niet gelegen hebben. Wat ik overigens toen allemaal heb opgezocht, serienummers, andere websites, tig keer die heel vervelende doorklik sites met vragen die soms niet te beantwoorden zijn (ben immers een leek). Waarom niet gewoon een e-mail, nou ja, dat werkte dus ook niet.
Nogmaals dank. groeten Anher
saldos

anher,

Als je dat soort problemen hebt met credit card en verlengen van de abonnement etc, dan kun je het best even bellen naar de customer service van Symantec.
De telefoon nummer ervan is: 020 5040 511
anher

Hallo,
Heb net een paar weken geleden dagen en weekenden besteed aan het upgraden van NAV 2001 naar 2003. Resultaat: NIET GELUKT. Bij aankoop VAIO Sony zat de NAV erin, hoefde 'alleen maar' te registreren. Daar begon de ellende, niet gelukt. Daarna het ding gekocht en dat lukte. Nu het ding verlengd of geupgrade moest worden ging het mis. De hele procedure, op icoontje klikken, live update, etc etc upgrade klikken, creditcard nummer invullen en daarna mis. Kreeg een errornummer 20033004 of zoiets (vergeten wat). Symantec troubleshooter (tegen de muur praten gaat beter, want dat kost je geen cent), Sony Vaio (kon niet helpen), Symantec zelf via de ingewikkelde manier mail gestuurd (krijg je ook weer automatische antwoorden, NIEMAND heeft uitgelegd wat dat errornummer was!). Nog creditcard mij. gebeld en gevraagd of er iets met mijn credit card was, niets aan de hand. Na honderd keer of zo het abonnement gewoon verlengd en dat lukte met creditcard en al. Zit nu dus met een verouderd ding waar 21 Euro en nog wat voor betaald is naast al de uren op het net (oversteeg de uren natuurlijk ruim). Hij werkt wel, mag dus eigenlijk niet klagen.
Dat was mijn leed.
Groeten Anher

UNQUOTE

Het is versie jaar 2001 en versie 7.07.23D, ac.id 31960225. Het errornummer ben ik kwijt, maar zoals hierboven gemeld 20033004. Dat nummer kreeg ik nadat ik alles had gedaan voor de upgrade en de betaling had gedaan. Wel tig keer gevraagd wat ik moest doen, maar niets en teneinde raad abonnement maar verlengd.

Ik had alle papiertjes nog, maar als je verhuist van Sri Lanka naar Iran, dan kan er wat zoekraken.

Alvast weer bedankt, Anher

Jammer, NAV upgrade/update

Hallo Saldos,

Jammer, dat ik niets meer hoor.

Groeten Anher

anher,
Sorry, dat ik nog niet had gereageerd.
De reden is dat ik foutmelding 20033004 helemaal niet ken.
Misschien kun je Norton installeren en dan zodra je een probleem hebt met upgraden dan moet je even een screenshot maken en die even opslan in paint als GIF bestand en dan even posten op het forum. Dan kan ik je wat beter helpen, want dan zie ik de exacte foutmelding.

Upgrade wederom mislukt

Hallo hier ben ik weer,

Ben weer een half uur bezig geweest en geprobeerd twee keer de order te plaatsen.

error 30002120-0 en error 30033013-0

Daarna mag je naar digital river en die blijft doorgeven 'an error occurred while setting a cookie in your browser'. Heb digital river niet geblokkeerd, doe andere aankopen en dan gaat het wel. Als je de customer service aanklikt komt het zelfde gezeur over de cookie. Allebei de sites via edit in privacy toegestaan cookie te plaatsen en nog steeds niets.

Ik weet niet meer wat ik moet doen en mijn NAV verloopt bijna.

groeten Anher

Ik heb zo een idee dat het komt omdat je een firewall hebt.
Heb je een firewal zoals bijvoorbeeld zonealarm of een andere?

NAV upgrade

Hallo,

Zonealarm had ik al uitgezet, dus die kan het niet zijn.

Word bijna radeloos.

Bedankt maar weer Saldos!

groeten Anher

Kijk eens naar de instelling van IE > extra >internetopties > tabblad beveiliging >
waarschijnlijk staan daar ook de opties te hoog, kies standaardniveau en probeer opnieuw

NAV upgrade/moed opgegeven

Hallo Saldos en Juno,

Dank voor jullie meedenken, maar ik heb het opgegeven om nog langer bezig te zijn om het ding te upgraden tot een 2004. Heb zoals Juno suggereerde gehandeld en ook dat werkte niet. Heb nu oude abonnement verlengd en dat werkte met Zonealarm en niet-standaard niveau. Kan weer een jaar vooruit, misschien dat Symantec ooit nog eens de moeite wil nemen om dingen uit te leggen. Vast niet.

Nogmaals bedankt.

Groeten, Anher

anher,
Kun je het met een andere browser proberen?
Zoals Netascape, mozilla of opera kun je proberen.

NAV, puf is eruit

Hallo Saldos,

Ik kan nu weer vooruit, omdat ik het abonnement verlengd heb (dat was een fluitje van een cent). Had het met die andere browsers (die overigens 'nog' niet heb) kunnen proberen, maar ik had er genoeg van.

In ieder geval heel erg bedankt.

Groetjes anher

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan