Norton verwijderd vanaf nu ook Spyware !!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Geplaatst door virtually

Ik ook niet, want ik kan nergens zien of ie überhaupt scant op spyware en of je ergens iets kunt instellen in het configuratie scherm van norton.
en voor welke versies NAV geldt deze extra optie???
groetjes

Dit geldt voor alle versies van Norton en het maakt niet uit of het Norton system works, Norton antivirus, of Norton internet security is.

En wat betreft het instellen in de opties, kan natuurlijk niet want het is iets dat in de virus definities zit en niet in het programma van Norton, dus dan valt er ook niets in te stellen.

Maar verder weet ik er ook nog niets over hoor. Dus zodra je meer weet, dan laat ik het je wel horen.

Geplaatst door saldos

Maar verder weet ik er ook nog niets over hoor. Dus zodra je meer weet, dan laat ik het je wel horen.

Oke saldos, voor zover alvas bedankt.

Groeten Oossie

Hebben jullie Norton antivirus 2004 al gezien?
Zoals jullie zien zitten er veel meer opties op nu:

security risks, spyware, adware, dialers, joke programs, remote access en hack progames

Zie bijlage:

04.jpg

zie geen bijlage...laat eens zien..(is dat Leno.??)

Laatst bewerkt:
Geplaatst door joyrider
zie geen bijlage...laat eens zien..(is dat Leno.??)

De bijlage is er toch echt joyrider. Ik kan hem duidelijk zien (en wie is leno?)

Geplaatst door saldos

De bijlage is er toch echt joyrider. Ik kan hem duidelijk zien (en wie is leno?)

ik zag de bijlage niet..en dat van leno kwam ik tegen op een ander forum..("Congratulations! You have been selected to participate in this years external test for Norton AntiVirus 2004 version 10.0,code name Leno.)

en pieter bedankt voor de link ga het even bekijken

Hallo,

Weten jullie al meer over die spyware-update van Norton. Of komt hij uberhaubt niet als update.

Groetje

Ok ik heb er wat meer informatie over:

Op dit ogenblik wordt deze spyware door Norton verwijderd:

advertbar
aornum
bargainbuddy
BDE
Bonzi
broadcastpc
commonName
Cydoor
Downreceive
Dware
exactbar
Ezula
Flashtrack
Flyswat
Gator
Hotbar
EIplugin
Igetnet
Ipinsight
Moemoney
Mybar
Ncase
Praize
Savenow
Searchexplorer
Topsearch
Weathercast
Wurldmedia
Dlder
Eblaster
Netrat
Sevensearch
Shopnav
Webhancer

Het is niet alle spyware, maar er komt steeds meer bij.

Van wat ik heb begrepen zal het zo zijn dat de totale lijst van Spyware door Norton 2004 verwijderd wordt die pas dit jaar in September uitkomt.

Het is niet alle spyware? Niet bepaald nee :).

Saldos, is NAV straks zo goed dat 'ie gelijk staat aan SBS&D en AdAware?

Of gaat het dan conflicten geven met adware en sbs&d ?

Groeten Oossie

Geplaatst door XP_PC
Saldos, is NAV straks zo goed dat 'ie gelijk staat aan SBS&D en AdAware?

Dat zou wel de bedoeling moeten zijn in iedere geval met NAV 2004

Geplaatst door oossie
Of gaat het dan conflicten geven met adware en sbs&d ?

Groeten Oossie

Het lijkt me niet dat er een conflict kan komen oossie.

Zeker niet omdat spybot en ad-aware geen realtime scanners zijn.

Geplaatst door saldos

ja inderdaad. Het betekend dus ook de de realtime scanner spyware verwijderd al bij het binnenkomen van de computer.
Trouwens, gaat 'ie niet meer systeembronnen eten? Ik kan me voorstellen dat als 'ie op meer let, meer geheugen nodig heeft. Of loop dat allemaal via één centraal iets?

Geplaatst door XP_PC

Trouwens, gaat 'ie niet meer systeembronnen eten? Ik kan me voorstellen dat als 'ie op meer let, meer geheugen nodig heeft. Of loop dat allemaal via één centraal iets?

Naarmate je hoger gaat in de versie's van Norton, naarmate Norton ook steeds meer systeembronnen eet. Dat is altijd al zo geweest, en dat zal niet anders zijn met NAV 2004.

Is eigenlijk met alle programma's wel zo he. Windows, Office, games, etc.

Ok, genoeg info. Ga eerst maar koffie drinken :D.

:thumb:.

Tja, het is nog maar even afwachten of het daadwerkelijk een succes wordt.. laat anti virus programma's gewoon op virussen scannen en spyware programma's op spyware..

Kan je er ook voor kiezen om die spyware update niet te installeren?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan