Norton's flitsende werelbol

Status
Niet open voor verdere reacties.
Je bent van die irritante foutmelding af ( er staat nog iets open) door het vinkje weg tehalen bij: Dit programma op de achtergrond laten meedraaien.
Kun je vinden bij tablad extra > opties > voorkeuren en uitvinken maar.


groeten marco.
 
Geplaatst door bolle
Kun je vinden bij tablad extra > opties > voorkeuren en uitvinken maar.
Thnx, dat was hem.:thumb:
Ben nog teveel ICQ gewend.:D
 
In de MSN explorer? In Norton?
O wacht even dit is niet voor mij maar voor Cash.
 
Lisa in de msn eerste scherm als je hem aanmeld.

marco.
 
Graag gedaan Crash, kan ik eindelijk een keertje wat terug doen.

groeten marco.
 
Aha Bolle, hij werd niet gestart. Ik weet niet in hoeverre MSN dan nog op de achtergrond kan meelopen maar ik heb het vinkje weggehaald. Ik hoop dat dit het is!!!

Jullie horen over een kwartier van me.
 
Geplaatst door bolle
Graag gedaan Crash, kan ik eindelijk een keertje wat terug doen.
groeten marco.
:):)

Geplaatst door Elisa
In de MSN explorer? In Norton?
O wacht even dit is niet voor mij maar voor Cash.
Sorry hoor Elisa,
dit kwam ff mooi uit.:eek:
 
Ben je gek Cash, dat doe ik zo vaak! Het sloeg toch op het onderwerp. En bovendien...........het hielp mij ook want ik heb dat ding al een poosje niet gezien.
'k Durf nog niet te juichen..........maar ik denk..........;)
 
Ik hoop het elisa, jij ook hebt mij erg vaak al geholpen !!

Hoe doet trouwens het scherm internet verbinding verbreken en behouden het, bij mij doet ie het de ene keer veilloos maar als ik er wat langer achterzit dan is het hopeloos.

groeten marco.
 
Ik vrees dat ik je nu niet kan helpen :(
Mijn pc staat meer aan dan uit.
Bedoel je op het moment dat je afsluit en het blauwe scherm hebt (als je tenminste XP hebt)?
Heb je wel eens je verbinding verbroken voordat je afsloot? Wat gebeurde er dan?
 
Het is 01.11u en ik heb em nog niet gezien :) :) :)
Wat een verademing!!!

Allemaal..........
attachment.php
 
Laatst bewerkt:
Je gelooft het toch niet :confused: Een paar dagen weinig gedaan op de pc en vandaag krijg ik die bol weer continue te zien.
Het is MSN niet die het doet. Het is Messenger.
Beiden heb ik NIET op de achtergrond draaien.

attachment.php

Heeft dat soms iets met Help van XP te maken of Hulp op afstand?

Ik heb ook in Norton bij gekeken wat ik hier aan kan veranderen maar ik zie die messenger/msmsgs.exe niet staan.
 
Laatst bewerkt:
Elisa,

Dat is de Alert Tracker, en je kunt gewoon ergens instellen dat die uitgeschakeld wordt.

Ik heb nu NIS niet draaien, maar ik weet wel dat dat kan.
 
Oops, sorry. Je bedoelt dat je van Messenger zelf af wilt?

Lijstje:

Je moet ten eerste in Opties/voorkeuren van Messenger 'dit programma uitvoeren wanneer Windows gestart wordt' uitvinken, en bevestigen met OK.

De instellingen van het programma zelf overrulen namelijk vaak die in het register.

Vervolgens:

- Ga naar Outlook Express/extra/MSN Messenger Service, en vink 'Always run MSN Messenger Service' uit.

- Als je 'm wel automatisch wilt laten opstarten met OE, maar niet meteen aanmelden, is er in OE/extra/opties op het tabblad 'algemeen' een vakje 'Automatisch aanmelden bij MSN Messenger' dat je moet uitvinken.

- Check je map Opstarten en Msconfig/opstarten, en haal daar alle verwijzingen naar Messenger weg.

- Ga ook naar Outlook Express/Beeld, en haal een eventueel vinkje bij 'Contactpersonen' weg.

De laatste oorzaak wordt begrijpelijkerwijs vaak over het hoofd gezien.


Lukt het dan nog niet, is hier tweak om OE te ontkoppelen van MSN:

Rechtsklik op je bureaublad of in een map, en kies Nieuw/Tekstdocument. Kopiëer nu de volgende vetgedrukte tekst, en plak hem erin.
Sla op als Msn.reg:


REGEDIT4

[HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Outlook Express]
"Hide Messenger"=dword:00000002



Dubbelklik erop, en laat de inhoud van dit *.reg-filetje in je register invoeren.

Start eventueel even opnieuw op.


Dan hoort MSN niet automatisch meer op te starten.
 
Ah ik ben blij dat je reageert. Ik heb die bol al uitgeschakeld omdat ik er echt stapel van wordt.
Maar dat wil ik niet omdat ik graag een oogje in het zeil hou.

Het gaat dus om de messenger. Hij hoeft niet te verdwijnen want ik geloof dat ik daar met mijn zus nog wel plezier van kan hebben met hulp op afstand.
Overal waar het kon heb ik uitgeschakeld.
Bij zowel MSN als de Messenger.
MSN gedraagt zich keurig en komt alleen tevoorschijn als ik opstart.
Dat wil ik dus ook met Messenger. Trouwens....die hele Messenger staat bol van de errors. Is het misschien een optie uninstall te doen en weer opnieuw installeren of kan dat niet?

Jij hebt het over een registerwijziging maar die is toch voor MSN?
 
Nee, het gaat allemal om MSN Messenger

Het is eerst zaak om dat lijstje door te lopen ten einde er voor te zorgen dat Messenger niet automatisch wordt opgestart wanneer je Windows start.

En dan nog wil het wel eens fout gaan, omdat M$ het zo geregeld heeft dat Outlook Express en Messenger zo'n beetje een Siamese tweeling zijn.

Vandaar het registerbestandje.

Als je dat draait, kun je Messenger nog steeds opstarten wanneer je wilt, maar hij hoort het niet meer vanzelf te doen.

Al die foutmeldingen zijn natuurlijk geen goed teken.

Ik zou hem inderdaad gewoon even afsluiten en verwijderen, even opnieuw opstarten, vervolgens de Messenger map in Program Files wissen, en tenslotte helemaal opnieuw installeren.
 
Ik vind het ook zo verwarrend. Windows Messenger. MSN messenger. MSN en Hotmail. :(

Goed ik gooi die registerwijziging er in. Nog 1 vraagje, als ik zo'n wijziging gedaan heb moet ik dan dat kladblokje bewaren? Ik kwam er n.l. nog 1 tegen van je op een verkeerde plek. Durf ik niet te verzetten.
Je hoort zo hoe het gaat ;)
 
Wat betreft die registerbestanden, op het moment dat je ze uitgevoerd hebt, mag je ze desgewenst gewoon wissen.

Ze hebben dan hun werk gedaan.

Maar je kunt ze óók bewaren, voor het geval dat je ze in de toekomst nóg eens nodig hebt.

Dan doen ze gewoon nog een keer hetzelfde.
 
Je gelooft het toch niet :(
Ik start op. Norton komt in en hup daar heb je dat rot ding weer!

Op jouw manier een reg file maken lukte me niet.
Ik heb gekopieerd, in kladblok gezet en dat opgeslagen als msn.reg.
Het werd ook zo'n reg file.
Er op geklikt (zag ik weer dat kladblok memo)
off line gegaan.
Verkeerd?
 
Ja, dan heb je wellicht iets niet helemaal goed gedaan.

Of je bestandsassociaties voor regfiles zijn in de war, maar laten we daar nog even niet van uitgaan.

Allereerst, heb je dat lijstje doorgelopen?

Kijk even in de opties van Messenger en elders, of "Start Messenger wanneer Windows Start" is uitgevinkt. Enfin, het hele lijstje.

Download vervolgens Messenger.zip, pak hem uit, en dubbelklik Messenger.reg.
Krijg je nu wel de dialoog: "Wilt U de inhoud van Messenger.reg aan het register toevoegen"?
 

Bijlagen

  • messenger.zip
    220 bytes · Weergaven: 17
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan