Norton's flitsende werelbol

• Onderwerp starter Onderwerp starter Elisa
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Tja; ik denk niet dat je het nodig hebt, maar als je er anders niet uitkomt is dat misschien een oplossing.
BiGWXXL

Nee, de mijne is anders.
Zie bijlage

Misschien werkt alleen dat ding van Gezina want dat gaat over Windows Messenger. Ik heb het logboek van Norton gezien. Dat ding komt iedere 2 min. Toch om stapel van te worden als je graag de boel in de gaten houdt :(
attachment.php

Ik vrees dat ik iets niet goed doe me knippen in Paint :rolleyes:

Laatst bewerkt:
Een grapjas had mijn vraag op een groen vinkje gezet. Nou, het is echt niet opgelost. Ik heb nu maar dat ding verstopt maar dat vind ik niet handig :(

Gezina, hoe lees jij die site met messenger tweak?
Je kunt em uitschakelen maar kun j'em dan ook weer activeren? Dat zou natuurlijk het mooist zijn.
In ieder geval heb ik nu Messenger 5.0. in mijn install. Alhoewel ik geloof dat die ook weer problemen geeft met Norton :D ...........<zucht>

Trouwens, een leuke site!!

Laatst bewerkt:
Elisa, gaat het om de versie van messenger die xp er zelf opzet?Zo ja moet je ff zoeken hier op helpmij en die op een harde manier verwijderen daarna MSN messenger 5.0 ff installeren en weg zijn waarschijnlijk al je problemen, die versie van windows zelf zit zo'n beetje aan elk progje vast . heb ik hier ook erg veel last van gehad.

Het gaat als het goed is om versie 4.7 die verwijder je op de volgende manier:

doe dit even:

oude messenger 4.7 verwijderen bij installatie 5.0 versie

klik start>uitvoeren>voer deze regel in:

RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection %windir%\INF\msmsgs.inf,BLC.Remove

>klik op ok>klaar

opnieuw starten ready!

wanneer bij het opstarten windows vraagt om de persoonlijke instellingen te bewaren kies 'nee' en je bent van versie 4.7 af!

Oh ja je krijgt waarschijnlijk een foutmelding, gewoon op ok klikken en klaar is elisa:) :)

Met dank aan Jheroen enne als je msn5.0 eerst installeerd neemt die de contactpersonen van 4.7 over.en 5.0 kun je op laten starten als jij dat wil en is niet gekoppeld aan allerlei andere progjes.

Suc6 Peter

Hallo Petje,
Dank je. Ik moet van die 4.7 af. Dat is wel duidelijk.
Zojuist weer een registerwijziging van de site hierboven van Gezina geprobeerd maar dat rot ding blijft verschijnen.
Eerst probeer ik de progje van boven en als dat niet lukt ga ik met jouw gegevens aan de gang.
Jullie horen nog.

Ik heb er nog geen tijd voor gehad en heb die tracker maar even uitgeschakeld.
Ik sluit deze vraag maar af want ik moet eerst het bovenstaande doen.

Groetjes en allemaal bedankt voor de hulp!

Geplaatst door Elisa
Een grapjas had mijn vraag op een groen vinkje gezet. Nou, het is echt niet opgelost. Ik heb nu maar dat ding verstopt maar dat vind ik niet handig :(

Gezina, hoe lees jij die site met messenger tweak?
Je kunt em uitschakelen maar kun j'em dan ook weer activeren? Dat zou natuurlijk het mooist zijn.
In ieder geval heb ik nu Messenger 5.0. in mijn install. Alhoewel ik geloof dat die ook weer problemen geeft met Norton :D ...........<zucht>

Trouwens, een leuke site!!

Uhm, b-tje late reactie van mij, was een tijdje ff offline qua Helpmij, maar je vroeg hoe ik dit las, geen idee maar het leek een oplossing, dus niet, mogelijk zijn deze tips al gegeven maar vooruit, nog maar een paar:
http://www.tweakzone.nl/tips/bekijk/64
http://www.tweakzone.nl/tweaks/bekijk/301
http://www.tweakzone.nl/tweaks/bekijk/2
http://www.breekpunt.nl/tip.asp?tip=656
http://users.aol.com/axcel216/xp1.htm

Afijn, mogelijk dat het probleem allang is opgelost en zit ik absoluut in de ruimte te ouwenelen. (van dat verschijnsel heb ik wel vaker last:))
P.s: en die wereldbol gewoon uitschakelen anders, ik ben een super-neuroot wat betreft beveiliging maar toen ik nog de NIS had werd ik volkomen gestoord van dat ding en donderde dat gelijk weg, de NIS gaf altijd wel een waarschuwing tegen onverlaten en dat ging nooit verkeerd!

Laatst bewerkt:
Hallo Gezina,

Nee hoor, het speelt nog steeds en teneinde raad maar uitgeschakeld. Ik erger me groen en geel aan die Msmsgs...... Als je'm in taakbeheer uitschakeld komt hij met een tel weer terug.
Ik ben ook al een tijdje niet zo bezig in helpmij. Eerst even wat muziek lozen. Daarna pak ik jouw bericht weer op.
Bedankt voor je reactie!

Hallo Gezina,

Nou, jij gaf me leuk wat te doen :D
De eerste leek me meteen goed. Dan heb je de keuze om weer in te schakelen. Maar.........het werkte niet. Windows begon te piepen.
Uiteindelijk werd ik wakker en heb de opdracht iets gewijzigd.

Start/Uitvoeren/net stop messenger

Start/Uitvoeren/net start messenger

Zou je zoiets ook met een snelkoppeling aan/uit kunnen maken? Lijkt me van wel.
O ik hoop echt dat ik er nu vanaf ben. Het is al weer 10 min. rustig.
En nu ga ik weer verder op die site :D Ze hebben er een lastpak bij :cool:

Gezina...
attachment.php

Laatst bewerkt:
Eliza, 10 minuten is nog erg kort hoor, dus te vroeg om desnoods een gat in de lucht te springen:D, qua snelkoppeling, dat zou waarschijnlijk best kunnen maar aangezien ik dat vervloekte progje niet heb (hoera) geen idee, mogelijk dat een iemand dat weet of kan maken! Hou ons op een hoogte, best wel spannend als uiteindelijk de oplossing alsnog wordt gevonden. Anyway, da's een mooi gifje, altijd welkom en thnx! :thumb:

Graag gedaan. Af en toe ga ik op animatiejacht.

Ik heb messenger nu al geruime tijd niet gezien. Normaal gesproken was die tracker er iedere 2 min. Continue. Dus............ik hoop van wel.
Nu de tracker weer aan is kan ik in ieder geval direct zien dat ik aangevallen wordt...........en er toch niets aan kan doen :rolleyes:

Ik hoop eerlijk gezegd dat Kleinkramer dit nog leest i.v.m. die snelkoppeling. Moet een koud kunstje zijn voor hem ;)

Groetjes
Elisa

Ja, het werkte. Het werkte de heeeeeeeeele avond maar nu, na afsluiten en starten werkt het dus niet.
O, wijze Gezina :D
Ik was een
attachment.php

Laatst bewerkt:
LOL zo'n smiley zocht ik al!!!
En dan te bedenken dat ik al die links heb afgewerkt. Ik ga daar maar weer een bericht plaatsen alhoewel het al oud was. Het is toch achterlijk. Overal waar ik maar kan heb ik Messenger uitgeschakeld en toch.........
Grrrrrrrr
Er is 1 ding vreemd. Als ik em inschakel krijg ik mijn mans naam te zien. Ik vraag me af of ik in zijn account nog meer moet ritselen. Misschien daar ook net stop messenger gebruiken. Ach ik krijg weer een beetje hoop. Ik krijg dat kreng wel klein :p

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan