hanonymouss
Gebruiker
- Lid geworden
- 7 sep 2011
Na 5 maanden is eindelijk de beta versie af ! Met dit programma kun je bestanden converteren.
audiobestanden (alleen nog .mp3 en wav, ook in HQ)
videobestanden(wmv,mpg,avi,mov,flv en mp4, ook in HQ)
afbeeldingen(binnenkort beschikbaar)
officebestanden(binnenkort bescikbaar)
ingebouwde audiospeler
videospeler binnenkort beschikbaar
Ook is het mogelijk de inhoud van een mp3 bestand te wijzigingen(artiest, titel, songtekst, albumcover en nog veel meer)
Het programma is nog niet volledig af , maar graag zou ik willen dat jullie het testen op verbeteringspunten
Ik heb daar ook een update functie ingebouwd mocht er fouten inzitten in het programma
hier een screenshot:

Je kunt het hier downloaden:
https://dl.dropbox.com/u/38016137/Nose/Nose setup.exe
Dit is een soort setup(niet echte!!) dat bestanden download via dropbox naar een locatie in appdata en maakt daarbij een snelkoppeling van het programma.
In het programma zelf heb ik een remover gemaakt mocht je het programma niet meer gebruiken(Wist alle gegevens van het programma!)
Alvast Bedankt
audiobestanden (alleen nog .mp3 en wav, ook in HQ)
videobestanden(wmv,mpg,avi,mov,flv en mp4, ook in HQ)
afbeeldingen(binnenkort beschikbaar)
officebestanden(binnenkort bescikbaar)
ingebouwde audiospeler
videospeler binnenkort beschikbaar
Ook is het mogelijk de inhoud van een mp3 bestand te wijzigingen(artiest, titel, songtekst, albumcover en nog veel meer)
Het programma is nog niet volledig af , maar graag zou ik willen dat jullie het testen op verbeteringspunten

Ik heb daar ook een update functie ingebouwd mocht er fouten inzitten in het programma
hier een screenshot:

Je kunt het hier downloaden:
https://dl.dropbox.com/u/38016137/Nose/Nose setup.exe
Dit is een soort setup(niet echte!!) dat bestanden download via dropbox naar een locatie in appdata en maakt daarbij een snelkoppeling van het programma.
In het programma zelf heb ik een remover gemaakt mocht je het programma niet meer gebruiken(Wist alle gegevens van het programma!)
Alvast Bedankt
Laatst bewerkt: