Of zoiets mogelijk is ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

ROYONIX

Banned
Lid geworden
14 apr 2011
Berichten
4.636
Als maar men'n goed KNOPPIX en Ubuntu live CD's kent, zal weten dat in systeem apart en zeer mooie screensaver' s of bepaalden programma kant en klare .exe bestanden ( vooral in KNOPPIX ! ) aanwezig zijn ze ..
Is het mogelijk zoiets eruit halen en gewoon in windows te gebruiken ??

bestanden vanuit KNOPPIX.jpg
 
Laatst bewerkt:
Executable files voor Linux werken niet op Windows. Dat is een totaal ander OS.
 
Ach neh jah dat is duidelijk ( :eek: ) maar vraag ik me af ....hoezoo dan windows bestanden bruikbaar in Linux zijn ze oftewel alles ( bijna alles ! :D ) vanuit windows of wat in windows aanwezig is en te zien is, ... en te gebruiken is of gebruiken kunnen wij .. :( ...
Natuurlijk alleen maar tijdens Linux/ of via Linux sessie-snuffelen op windows !
 
Laatst bewerkt:
Het woord "bestanden" is een breed begrip maar wordt niet gebruikt voor programma's (Executable files). Programma's die voor Windows zijn gemaakt kan je ook niet op Linux draaien. Wel is het mogelijk om de source code van een programma voor zowel Windows als Linux te compileren en linken.
 
:( Helemaal duidelijk ! ...:confused:

Ach ik was ( nog steeds bewonder ik die daar ) zoo OPgewonden van al die screensavers en aantal mooie clock's op KNOPPIX pure een kunstwerk.... :eek:
 
Laatst bewerkt:
Screensavers gebruik ik niet, maar sinds Windows XP wel ClocX die qua uiterlijk ook heel veel klokken te bieden heeft.
http://www.clocx.net/
 
:) Nee ik ook klok nooit, ( die wat je gaf vind ik interessant ! ) ga nu ff pro-studeren .. :( Zei Microsoft dat Sidebars zijn extreem gevaarlijk :( ..

Maar tjonge jonge screensaver's vanuit Linux zijn iets echt wat bewonderen als kunst waard is ...:thumb:

:eek: screensavers gebruik ik ook niet, maar als maar mogelijk zou blijken dat ik die in windows zal kunne' gebruiken meteen nu zal ik die gaan daarvandaan kopiëren ..

en ...evt. wel gebruiken ! :D
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan