opgelicht

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoi,

Volgens de kramer pocket woordenboek, is het swindler of sharper.. Maar scammer lijkt mij ook kunnen...

Groetjes, Dj Viper
 
Zo stom .

Ik koop net via postbank een telefoon voor 165 euro.
Heb aantal weken dit bericht eerder geplaatst.
En in mijn enthousiasme controleer ik pas NA de betaling zijn adresgegevens en postbank nummer

Die kloppen van geen kanten.

Het gaat om

D F Rudolph
0738826 postbank
meteorenweg 135
1033 hj Amsterdam
0617250708

www.internetoplichting.nl bewijst het ook dat dit een oplichter is.

Wat kan ik nog doen, dan dit melden bij postbank
:confused:
 
Ik hoop dat je je geld nog terug kunt vorderen als je naar het loket gaat. Volgens mij kun je tot een paar dagen na betaling je geld terughalen bij welke storting dan ook.

Maar check wel even met de postbank.

hoop voor je dat het lukt, ik hou niet van oplichters.

Als je je fiets niet op slot zet en hij wordt gestolen ben je zelf niet fout is mijn mening.
 
hai,

volgens mij niet. want betaalde via mijn postbank (internetbankieren) en dat ging naar andere postbanknummer.
 
Kan je het dan niet telefonisch terugboeken? Dat moet volgens mij wel kunnen, dat heb ik ook eens gedaan nadat er onterecht geld van mijn rekening was afgeschreven.
 
Daar snap ik geen fluit van! Mijn vriendin heeft twee weken geleden nog geprobeerd om telefonisch geld terug te boeken, en dat ging alleen niet omdat het om een (semi) overheidsinstantie ging. Van (semi)overheidsinstanties en de belastingdienst kan je geen geld terug boeken, van de rest moet dat wel kunnen. Bel de postbank anders eens even!
 
Laatst bewerkt:
Gedaan enkel een onderzoek instellen
meer doen ze niet.
 
Volgens mij kun je alleen geld terug laten storten als anderen van jouw rekening geld hebben afgehaald, bv met een automatische betaling (waar je het niet mee eens bent. Bijvoorbeeld het bedrag)

Als je zelf stort, is mijn ervaring dat je je geld niet terug kunt vragen omdat je dit zelf gestort hebt.
 
ja ze noemen het een vrijwillige storting dan.


Helaas. Ik weet overigens het adres van de oplichter.
De vraag is wat ermee te doen
 
Aangifte doen lijkt me de normale weg. Lijkt misschien zinloos maar je weet nooit.

groetjes
 
Geplaatst door Stanley19
ja ze noemen het een vrijwillige storting dan.


Helaas. Ik weet overigens het adres van de oplichter.
De vraag is wat ermee te doen

Een helpmijdag op dat adres organiseren?
 
de heren zijn opgepakt.

Maar van een kale kip valt weinig te plukken
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan