Ik heb een probleem met mn lader van mn laptop (voor merk en type etc. zie titel). Ik heb mijn laptop nu 2 jaar en nooit echt problemen mee gehad, maar ik heb sinds een maand ongeveer constant problemen met het opladen. Elke keer moest ik eraan draaien, duwen en trekken tot hij weer aan netstroom zat. Maar nu is het helemaal erg, want als ik hem nu eenmaal zo ver heb dat ie gaat laden, wordt het metaal waarmee ie contact maakt (zie plaatje) binnen 2 minuten zo heet dat je er brandwonden van zou krijgen. Echt heel vreemd. Maar nu vraag ik me af of dat aan mn laptop ligt (de binnenkant waar ie contact moet maken zeg maar) of aan de lader, het metalen gedeelte of misschien dat ding wat er voor zit, weet niet hoe het heet, maar is cilindervormig en ongeveer 1.5 cm dik, 2 cm lang. Misschien dat daar iets kapot aan is.
Maar heb niet zo veel zin om een nieuw snoer/adapter te kopen (twv 54 euro) als het binnenin mn laptop zit. Ben ook maar een arme student
Heeft iemand ervaring met oplaadproblemen? PLEASE, help me!
Maar heb niet zo veel zin om een nieuw snoer/adapter te kopen (twv 54 euro) als het binnenin mn laptop zit. Ben ook maar een arme student

Heeft iemand ervaring met oplaadproblemen? PLEASE, help me!

Bijlagen
Laatst bewerkt: