opstart foutje

Status
Niet open voor verdere reacties.

jaikke

Gebruiker
Lid geworden
1 jan 2001
hallo,

tijdens opstarten van Windows 8.1 komt er een mail adres in beeld, tijdens installeren staat daar een foutje in, maar met alles wat ik wil doen, zoals Skydrive installeren, komt hoj met dat foutje in dat mail adres en kan niet verder, want is geen bestaand mail adres.
Is er een mogelijkheid om dat opstart mailadres te wijzigen.?

Hoop dat helper dit snapt.?

Bedankt Kees

Hoe bedoel je dat daar tijdens installeren een foutje in staat? En waarom heb je niet gewoon ingelogd met 'lokaal account' ?

Maak een nieuwe gebruiker aan en gebruik het juiste email adres.

Groeten MArcel

Beste Tinussss,

er werd tijdens installeren om email adres gevraagd, dat heb ik ingevoerd, alleen tussenin had een (.) gemoeten, hoe krijg is dus deze punt er weer tussen in, ik bedoel dus bij opstarten van Laptop met windows 8.1

bedankt.Kees

Hoogtijling.

Ik bedoel dus niet mijn standaard Email adres, maar echt het email adres wat zichtbaar komt op het moment van opstart windows 8.1

bedankt

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik neem aan dat u het e-mail-adres bedoelt waarmee u op de webshop van Microsoft van alles en nog wat kunt downloden.
Dat staat los van het "gewone"e-mail-account en is alleen bedoelt voor de registratie bij MS.
Persoonlijk vind ik dat geen ramp. Ik maak nooit gebruik van de downloads van MS, want alle functionaliteit die u maar wenst is als gratis software alternatief te verkrijgen en werkt vaak nog beter ook dan dat van MS. Verder staat het me niet zo erg aan dat MS=NSA altijd maar moet weten wat ik allemaal aan software en functionaliteit gebruik.
Dus mijn advies: niet druk om maken en gewoon naar alternatieven zoeken.

Bekijk deze workshop punt 14 en je ziet dat het om je Live_ID gaat. Dit moet je kunnen aanpassen binnen je MS Live account door je correct opnieuw aan te melden volgens mij.
Vraag voorlopig weer op onopgelost gezet.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan