Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Succes, als het niet lukt horen we het wel weer.1. Een goede normale Win98SE opstart-CD in je CD-Rom station stoppen
2. Bij het opstartmenu kiezen voor: Opstarten vanaf CD-Rom, Computer opstarten met ondersteuning voor CD-Rom
3. Wachten totdat je bij de A:\> bent
4. Typ het CD-Rompad in (D: of E:, let op welke letter de CD-Rom gegeven wordt)
4. Typ het commando: cd win98 <enter>
5. Typ het commando: scandisk c: /autofix /nosummary /nosave /surface <enter> Hiermee controleer je je C:-schijf op fouten. Afhankelijk van de grootte van je harde schijf kan dit lang duren (houd rekening met minimaal een half uur)
6. Als je daarmee klaar bent, voer je de Win98 Setup opnieuw uit. Je kunt de installatie gewoon uitvoeren. Windows installeert zichzelf over de huidige versie, waardoor je niets kwijtraakt (alle drivers zijn nog aanwezig, net als alle programma's en opgeslagen data). De setup voer je als volgt uit:
vanaf de E:\win98> (je CD-Romstationsletter) typ je: setup -ie -is <enter> (de "-ie" en "-is" voorkomen dat er om een bootdiskette gevraagd wordt en de scandisk voor de installatie slaat hij over (dat had je immers al gedaan).
7. Doorloop de setup, waarbij je windows gewoon in de map "C:\WINDOWS" installeert.
veel jongens zeggen dat meiden niks van computers afweten. Ik ben zo eentje![]()
Ik ben nu op die bootdisk site, moet ik dan hier op klikken " DOS/Windows9X/Me/NT/2K/XP Excellent Bootdisks"
Zo, ja dan krijg ik dit lijst te zien
DOS 5.0 a b c
DOS 6.0
DOS 6.21
DOS 6.22
DOS 6.22 5 1/4 1.2 meg disk
Windows 95 Original | Mirror1
Windows 95 Version B | Mirror1
Windows 98 OEM | Mirror | Mirror 2
Windows 98 Custom, No Ramdrive | Mirror1 | 2
Windows 98 SE OEM | Mirror
Windows 98 SE Custom, No Ramdrive | Mirror
Windows Me OEM | Mirror
Windows Me Custom, No Ramdrive | Mirror
welke moet ik kiezen van die lijst
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.