Ik lees helemaal niet over welke cd het gaat en dus zijn alle berichten over een no crack cd en zo helemaal niet in aan de orde.
Het staat wel in de afdeling Windows 7, maar gaat het wel om deze cd. Het kan net zo goed over iets anders zijn wat met Win 7 te maken heeft.
Toch?
Ik heb ooit in een ver verleden dit ook weleens gehad met een Windows programma, het is irritant en het was ook onnodig omdat ik de originele cd bezat.
Dus ik snap heel deze commentaren niet.
Pas als de TS zegt dat het om een Windows cd gaat die niet helemaal okee is (illegaal), dan heb je een punt. (of met een andere illegaal ding) Maar eerder niet.
Ik basseer mijn verhaal op de volgende regel:
"Ik heb een programma op mijn PC staan die om de zoveel tijd vraagt om de originele CD-ROM."
Dat is de 2de regel van de TS, het gaat dus om een programma en niet om windows 7 (Dat is hoe ik het lees in ieder geval).
@gast0225, ah ik dacht inderdaad dat we ook niets mochten uitleggen!
@TS
Als het inderdaad om een programma gaat (en niet windows) dan kunt u een no-cd crack zoeken op het internet met de zoektermen "softwarenaam no cd crack"
U zult dan een .exe bestand of een .dll bestand krijgen. Deze dient u in de installatie map van de software te zetten.
Vervolgens moet u dubbelklikken op de nieuwe .exe (of de oude als het een .dll betreft) om de software te starten en dan zou de melding niet meer terug moeten komen!
Let er wel op dat veel no-cd crack sites niet al te veilig zijn, zorg dus dat uw antivirus e.d goed in orde is.
Als het wel om windows 7 gaat, dan zal u dichterbij komen met een zoekopdracht als "Windows 7 activator" op bekende sites als "kickasstorrents".
DIe programmaatjes werken allemaal anders en u kunt dan het beste even de tekst die er bij staat lezen.
@femke, helaas zit niet iedereen op linux

95% van onze software is gewoon gratis!