Overall & Gaming PC < €1100,-

Status
Niet open voor verdere reacties.
Corsair en OCZ zijn allebij A-merken en heeft zo ieder zijn eigen kwaliteiten maar het beste geheugen is toch Kingston
en kwa hardeschijf eentje nemen van 1tb met 64mb cache van samsung, Western Digital, OCZ 7200rpm zonder groen label
 
Als je echt wilt gamen, moet je misschien een goedkopere processor nemen, Bv de amd x4 955. de x4 965 is 10 euro meer . Maar eigenlijk is dat gewoon de overklockte x4 955 dus kan je zelf ook doon. En dan zou ik een betere GPU pakken. Bijvoorbeeld de hd 5830 of de hd5850. Als je één van deze 2 pakt, moet je ook wel letten dat je voeding goed is (y)

Mcg,

Haveacoke
 
@ Gameverslaafd (iedereen mag antwoorden):

Zou je kunnen aangeven op alternate of azerty bijv. welke ramsoort k dan t beste kan hebben?
-> en zo ook voor de beste harddisk (ik weet niet echt waar ik bij deze onderdelen op moet letten qua specificaties)?

Danku
 
@ Gameverslaafd (iedereen mag antwoorden):

Zou je kunnen aangeven op alternate of azerty bijv. welke ramsoort k dan t beste kan hebben?
-> en zo ook voor de beste harddisk (ik weet niet echt waar ik bij deze onderdelen op moet letten qua specificaties)?

Danku

Ram geheugen
-Vooral letten op de klokfrequentie (mag zeker niet lager zijn als 800mhz!)
-Deze en deze zou ik u aanraden

Harde schijf
-let vooral op de rotatiesnelheid.
-Deze is gewoonweg de beste keuze (buiten ssd's)
 
@claan
het geheugen en de hardeschijf die haveacoke in zijn laatste bericht heeft gezet ben ik helemaal mee eens maar ik zou toch voor een 650watt gaan maar dat moet je zelf weten ik heb zelf het liefst iets teveel watt dan iets te weinig en dat het systeem niet goed draait.
 
Bv de amd x4 955. de x4 965 is 10 euro meer . Maar eigenlijk is dat gewoon de overklockte x4 955 dus kan je zelf ook doon. (y)Haveacoke

Niet geheel waar, de chips worden gesoteerd op welke snelheid ze kunnen lopen met een lage vcore en weinig warmte productie, als hij niet die eisen haalt gaat hij lager geclocked worden en word het dus geen 965 maar mss een 955 (waarschijnlijk lager)
 
Ram geheugen
-Deze

Harde schijf
-let vooral op de rotatiesnelheid.
-Deze is gewoonweg de beste keuze (buiten ssd's)
:thumb:
samsung spinpoint F3 is de beste( heb er zelf ook 2 van 1TB)
Kingston hyperX is beste geheugen van het moment(dat betaalbaar is).

Als je echt fanatiek gamer bent is een hd5850 geen slecht idee. Het is zeker het overwegen waard.
 
5850 zeker, de HD5830 niet en anders de HD5870 maar die is denk ik zowel voor AMD als intel te hoog gegrepen in dit budget
 
Laatst bewerkt:
Dus dan kan ik voor het ram het beste deze nemen (haveacoke, jij had gekozen voor een Ram module van 1600 mhz, maar de processor draait op 1333 mhz dus is 1600 onnodig):
-> http://www.alternate.nl/html/pcbuil...searchClass=ram&artno=ICIF72&cn=1&tn=BUILDERS


En voor de harddisk het beste deze (ik heb niet heel veel ruimte nodig, vanwege mijn externe schijf van 1 tb):
-> http://www.alternate.nl/html/pcbuil...ss=harddiskSATA&artno=A9BU45&cn=1&tn=BUILDERS

?

(De rest staat zo goed als vast, behalve de voeding dan, maar die discussie komt nadat k voor de rest de hele configuratie weet ;))
 
Laatst bewerkt:
Okay, configuratie ziet er nu zo uit:
newcomputer.png


iemand nog klachten op de voeding?
 
moah VALUEram spreekt me niet zo aan :p

maar iemand nog enige klachten? Want anders ga ik hem bestellen :D!
 
moah VALUEram spreekt me niet zo aan :p

maar iemand nog enige klachten? Want anders ga ik hem bestellen :D!


Valueram is prima spul hoor..

Ik vraag me af of je naar mijn winkelmandje van 4Launch had gekeken, maar ik raad je in ieder geval aan om voor een apart moederbord en cpu te gaan en niet die set. De Asus P7P55D-E is een mooi en toekomstgericht bord (SATA600 en USB3.0).

Je zit nu op 1009, en dan laat je hem assembleren om de hoek, wat ik ook niet helemaal snap aangezien Alternate dat ook voor 55 euro kan doen.

Bij 4Launch zit je onder de 1050 met assemblage en zelfs nog een betere cpukoeler+pasta erbij:
http://www.4launch.nl/shop/winkelwagen/13348
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan