Overall & Gaming PC < €1100,-

Status
Niet open voor verdere reacties.
als ik hem bij alternate bestel en laat assembleren bij die computerzaak om de hoek, doen zij die koelpasta er gratis op en heb ik ook nog eens garantie voor maar €50,-...

moederbord is misschien nog wel een idee en losse processor koeler misschien... even kijken...
 
als ik hem bij alternate bestel en laat assembleren bij die computerzaak om de hoek, doen zij die koelpasta er gratis op en heb ik ook nog eens garantie voor maar €50,-...

moederbord is misschien nog wel een idee en losse processor koeler misschien... even kijken...


Gaan ze jou garantie geven op het assembleren van onderdelen die jij ergens anders gekocht hebt?
En bij 4Launch heb je 2 jaar garantie op de assemblage en dat voor 39 euro.
 
naja kijk ik geef die lijst van alternate, dan bestellen zij die onderdelen ergens anders goedkoper, en dan zetten ze hem in elkaar etc. als ik hem bij 4launch bestel ofzo dan doen ze het waarschijnlijk niet...
 
ik zou eerst bij die zaak vragen voor hoeveel hun die spullen jou kan leveren en als het veel duurder is als bij 4launch dan neem je 4launch en alsl het iets duurder is vb. 20/30 euro dan doe je het bij die zaak
 
ok goed plan :thumb:;)

DANK U ALLEMAAL VOOR DE HULP, zal nog wel ff wat posten als ik hem binnen heb :D
 
Veel plezier met de pc:thumb: (en laat ons nog even weten of die bevalt dat is leuk :) )
 
En je garantie is meestal weg als je gaat overklokken, dat is jammer dus je moet het pas doen als de pc al wat ouder is en je hem nog ff wil oplappen ;)
 
Nieuwe keuze (of niet)

Hallo beste mensen, dit is claan even onder een andere gebruikersnaam omdat ik mijn wachtwoord was vergeten :eek:

dus:

Ik wilde even melden dat ik mijn computer nog niet heb (kunnen) bestellen wegens werkredenen...

Mijn vraag nu is:

Ik was op de website van Dell en zag daar XPS-computers en computers van Alienware die in prijs aardig gelijk waren met mijn pc en misschien wel meer zouden kunnen bieden WAT DENKEN JULLIE HIERVAN???

XPS -> http://www1.euro.dell.com/nl/nl/thu...pd.aspx?refid=studio-xps-8100&s=dhs&cs=nldhs1

ALIENWARE -> http://www1.euro.dell.com/nl/nl/thu...d.aspx?refid=alienware-aurora&s=dhs&cs=nldhs1

-> systemen kunnen aangepast worden (denk aan het maxbudget van ong 1100)


DANKU


PS - srry van de lange tussentijd...
 
Zit niet bijzonder veel verschil in. Ik zou zelf voor XPS gaan :)
 
Alienware is gemaakt voor filmmontage en zeer extreem gamen ;)
 
Hieronder even de verschillen gezet.

Alienware(€1049,-):
1. i3 processor (in samenstelling i7)
2. hd5670 (in samenstelling hd5770)
3. 3gb geheugen (in samenstelling 4gb dezelfde snelheid)

Als je de onderdelen veranderd in dezelfde als de samenstelling kom je uit op €1419,- (1jaar garantie)

XPS(€929,-):
1. zelfde processor
2. 6gb geheugen zelfde snelheid
3. 2x1tb in raid
4. gts 240 (in samenstelling hd5770)

als je de videokaart zou veranderen kom je uit op €1009,- (1jaar garantie)

dus ik zou voor XPS gaan en misschien inplaats van 1jaar garantie 3jaar garantie voor €1209,- totaal

en natuurlijk de alienware pc is mooier dan de XPS maar zou je die echt nemen voor dit verschil?

gr G4m3v3rsl44fd
 
Laatst bewerkt:
Ik vind XPS juist mooier :d. Maar de XPS is ook veel beter. En ik zou toch echt voor de kwaliteit gaan ).
 
danku voor de reacties :thumb:

sorry dat ik niet reageerde maar k ben net terug van vakantie morgen zal ik mijn laatste beslissingen maken nu eerst maar even uiteten :cool:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan