Overhoor programma (bèta)

Status
Niet open voor verdere reacties.
JoZ1 zei:
Ik zie niet in waarom een lettertype sloom zou zijn :confused:. Welke gebruik je?
Hetzelfde lettertype als teach2000 voor grieks gebruikt;:D
Maar misschien heb ik het verkeerd geformuleerd: het script dat ik gebruikte was traag.
Op zich werkten de textboxen en datagridviews goed ermee, maar het probleem zat hem in de richtextbox, waar zowel grieks als niet-grieks in één richtextbox moet, mijn script werkte namelijk om voor elk stukje te selecteren en dan rtb1.selectionfont = greek
En dát gaat traag, en ik weet geen andere manier:(

JoZ1 zei:
THWIT zei:
Is het dan ook mogelijk om wat voorbeeld rijtjes (In Latijn of Grieks ) in te bouwen???
Ben ik het mee eens!
Ik vindt het een goed idee, ik zal er in een van de volgende vesies wel mee komen:thumb:

JoZ1 zei:

Omdat in de invoer het gedeelte vóór het "="-teken grieks moet zijn en erna nederlands, bovendien moete nook de "+"-tekens nederlands zijn (zie laatste regel van afb)

z6CtRgmYhRKoJhD8eTZnNUOX.png

(de afbeelding is een screenshot in teach2000)

mvg rowano

Aha, nu snap ik het. Je zou in het VB.NET-Forum een vraag hierover kunnen plaatsen. Wellicht kunnen zij het oplossen.

Ik heb (voor nu) in ieder geval geen oplossing.

hallo,

het is me uiteindelijk gelukt:
Het is nu mogelijk om rijtjes in te voeren en te overhoren:)
Het is misschien een beetje ingewikkeld om een soort rijtje toe te voegen, maar dat geld ook voor "downitems" (ik weet er geen normale naam voor).

Maar om het makkelijker te maken is hier alvast een voorbeeld voor het Latijnse bijvoeglijk naamwoord (van bonus): Bekijk bijlage rijtje.zip:thumb:

Om deze file te openen moet je wel de nieuwe versie nieuwe versie (1.3 of hoger) hebben.

Ik hoop dat dit is wat jullie ongeveer wilden hebben:d

mvg rowano

Ik wou de nieuwe versie downloaden, maar jouw site doet het vreemd genoeg niet bij mij... :(

Laatst bewerkt:
Nou doet hij het bij mij ook weer!

Zou die site er soms hebben uit gelegen vanmiddag?
De rest van mijn internet deed het namelijk wel gewoon...
[edit]
Nou ik had de uitgangen bijna goed (alleen gen onz fout...)
Alleen weet ik niet hoe je zelf een type rijtje maakt. Kan dit niet of weet ik het alleen niet?
[/edit]

Laatst bewerkt:
Srr dat de reactie zolang duurde...

Maar je kunt zelf een rijtje toevoegen door op Extra->Instellingen->Rijtje toevoegen te klikken.
Je krijgt dan een schermpje waar je wat moet invullen en je kunt dan bij het tabblad Invoeren->Rijtje in de combobox rechts dat rijtje selecteren en hem invoegen...

(Zie .gif filmpje)

mvg rowano

Laatst bewerkt:
Die link werkt niet bij mij... (naar het filmpje)

U heeft inderdaad gelijk, hij doet het niet meer.

maar ik heb maar een YouTube video gemaakt:
[youtube]LCNHPOgLWWc[/youtube]
(2 keer op klikken om naar de youtube pagina te gaan (groter beeld))

Dit is wel makkelijker maar slecht beeld:(

Mvg rowano

Laatst bewerkt:
Hallo,

ik heb een paar dingen geupdate:

De help doet het niet,
Je kan in het overhoor scherm beter "kijk na" als accept button doen, dan hoef je er niet op te klikken en werkt het ook met een enter.
Het is gelukt, het was niet zo makkelijk als het lijkt, maar toch...

Je kunt nu op updates controleren (je moet ze dan wel handmatig van de website downloaden)

En nog een aantal kleinere dingen...
Versie 1.5

ps ik heb een betere help als eerst (nu werk ik met video's, dat werkt beter (al heb ik er nu pas 2)) -> Video's

mvg rowano

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan