P toets Packard Bell

Status
Niet open voor verdere reacties.

arnvanhoutte

Gebruiker
Lid geworden
17 jul 2012
Hallo, ik heb al een tijdje een Packard Bell en als je hem voor de eerste keer installeerde moest ik de P-toets (bovenaan, niet die op het toetsenbord) instellen voor welk programma ik die als snelkoppeling wou gebruiken. Ik heb hem toen gebruikt als snelkoppeling voor Google Chrome. Nu heb ik een betere browser (RockMelt) maar hoe verander ik die snelkoppeling?
Ik heb al overal gekeken maar nergens vind ik iets. Behalve dit: Try this...control panel / clic search / clic Information in help and support / type "hot keys" into search / this may give you what you need...
Maar het is in het Engels en ik weet niet hoe ik het moet doen in het Nederlands.

Hallo,

Wat je moet doen is:

Klik in start op configuratiescherm > click op zoeken > klik in help en ondersteuning > typ sneltoetsen > dit geeft misschien wat je zoekt.

Veel succes

De P toets is iets specifiek van Packard Bell, deze instellingen zul je dan ook niet vinden in Windows zelf bij "sneltoetsen"... dat zijn namelijk Crtl of alt combinaties.
Dit is een apart stukje software wat er bij geleverd is... zelfde bijvoorbeeld als de HP Quicklaunch Manager.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan