paint

Status
Niet open voor verdere reacties.

espoir007

Gebruiker
Lid geworden
26 sep 2003
hallo,

sinds kort kan ik de programma PAINT dit te vinden is bij de bureau accessoires niet meer gebruiken.
Ik doe hem open, ik voeg een nieuw document in, wanneer ik probeer deze in te kleuren, de kleuren werkt niet meer....alleen de zwart...
:(
Weet iemand wat de oorzaak kan zijn?

Dank je:thumb:

Misschien wat al te simpel, maar toch:
staat onder >Afbeelding >Kenmerken... de optie Kleuren wel geactiveerd?

toch niet

Ik heb nagekeken en alles is netjes aangevinkt...

Ik probeerde net opnieuw om wwat in te kleuren met mijn dochtertje maar te vergeven....ze kiest geel en ze krijgt grijs voor kleuren....:8-0:

Ik weet niet wat er aan de hand is...kun je me misschien verder helpen?

Dank je:thumb:

Deze ook aangevinkt : Beeld >Kleurenset ?
(Waarschijnlijk wel, maar dan kunnen we dat uitsluiten.)

Heb je het over de "gewone" MS Paint of over Paint Shop Pro?
Welke Windowsversie heb je?

Zolang je er niet uit bent: Download voor je dochtertje dan Artrage Kan zij eens echt schilderen en jij hebt de tijd om uit te zoeken.

go voor artrage

Elisa,

ik heb net artrage gedownload, hij lijkt wat moeilijker te zijn tegenover paint...mijn dochter kan zo goed met paint werken....!!! Het is wel een goede oplossing totdat ik de probleem gevonden heb met paint...ik weet echt niet meer wat ik kan eraan doen...

Maar toch bedankt voor je reactie:thumb:

groetjes,

Laurence

Als al je instellingen goed staan, ben ik bang dat jet programma zelf is overleden . . .
Je zou dit moeten kunnen repareren met behulp van je Windows CD, maar misschien is het makkelijker om aan iemand bij jou in de buurt, die Paint op zijn p.c. heeft staan, te vragen het even op een floppy te zetten (is circa 350 kb, dus dat kan makkelijk).

Eerst je eigen Paint weghalen via Conf. scherm > software verw. en dan vanaf de flop overzetten.

Ik heb gezocht naar een MS Paint-download vanaf internet, maar jammer genoeg niet gevonden.

Vond nog wel een ander tekenprogramma, speciaal voor kinderen, maar ik ken het verder niet. Kijk maar of dit iets is:
http://www.modemadvies.be/PCDoos/drawing_for_children.htm

PS. Die kennis kan Paint natuurlijk ook even naar je mailen, is nóg simpeler.

Laatst bewerkt:
Je kan nog dit proberen: ga naar deze link > http://www.kellys-korner-xp.com/xp_tweaks.htm scroll naar nummer 191 en dan in de rechter-kolom zie je dit staan > Restore Paint. Doe dan dit:

To use the VBS Files: Download .vbs file and save it to your hard drive (you may want to right click and use Save Target As). Double
click the vbs file. You will be prompted when the script is done.

Je antivirus moet je wel 1x toestemming geven. Mocht dit ook niet baten volg dan het advies van Nanette.

(ik zag tenminste onder de knop systeem dat je XP draait...)

Laatst bewerkt:
nu werkt de kleuren wel

Nanette,

ik heb nu even gezocht waarom paint niet meer werkt...
Ik heb iets ontdekken, wanneer ik iets tekenen werken de kleuren prima, ze werkt niet wanneer ik iets wil inkleuren. Ik dacht misschien komt het door de verschillende bestanden zoals jpg., bit., of gif., maar maakt niet uit wat ik voor tekening pak geen werk.

Verder ik heb gezocht naar paint in mijn configuratiescherm hij is er niet, via zoeken heb ik hem gevonden 3 maal:
mspaint C:\documentsandsettings....335kb 2 keer
en een keer mspaint C:\windows\systeem32... 335kb toepassing alledrie...is het normaal dat ik hem 3 keer heb als toepassing????:8-0:
Verder wil ik bedanken voor de moeite:thumb:

groetjes,

Laurence

en verder...

Geplaatst door gezina
Je kan nog dit proberen: ga naar deze link > http://www.kellys-korner-xp.com/xp_tweaks.htm scroll naar nummer 191 en dan in de rechter-kolom zie je dit staan > Restore Paint. Doe dan dit:

To use the VBS Files: Download .vbs file and save it to your hard drive (you may want to right click and use Save Target As). Double

Je antivirus moet je wel 1x toestemming geven. Mocht dit ook niet baten volg dan het advies van Nanette.

ik heb deze gedownload...ik heb hem moet accepteren in de register en verder wat moet ik er mee doen????:confused:
Dank je voor je hulp...ik kan niet zo goed werken met de register...

groetjes, Laurence

Filetje downloaden naar je harde schijf (en even je antivirus 1x toestemming geven als deze een melding geeft), dubbelklik op dat filetje en vervolgens wordt er gemeld dat het is klaar is, meer niet. Niks wroeten in het register. :) Kijk of Paint het nu weer doet.

het werkt steeeeeds niet

ik was aan het zoeken wat ik moest doen met de file;)

Ik heb net gekeken en paint werkt steeds niet als ik een kleurplaat invoegen...wat dan nog ik voor kleur kiest geeft hij zwart aan...en als ik teken niks, werkt alles prima.....een raadsel voor mij van 2 weken geleden hij werkt nog goed...

ik wil je nog bedanken voor alle jou hulp:thumb:

groetjes, laurence

PS: ik probeer een andere oplossing te vinden....het wordt zoeken:evil:

Jammer, ik dacht echt dat Gezina dé oplossing had gevonden.
Dan toch maar via flop of mail proberen? Zo ja, dan zal je je drie (?) Paint progjes wel van te voren moeten verwijderen. Dat kan inderdaad niet via Conf. scherm, sorry, foutje.
Ik zou Paint wel naar je kunnen mailen, maar ik heb ME en weet niet zeker of dat kan met jouw XP.

Hoop dat dit dan eindelijk wél lukt, succes!

artrage kan niet worden verwijderd

Hallo,

Elisa ik had toen artrage gedownload...

Nu ben ik wat software aan het verwijderen...ik wou artrage ook verwijderen maar norton gaaf me een waarschuwing: Kwaadaardig script aangetroffen, Hoog Risico, uw computer is tijdelijk stopgezet. Er moet iets gedaan worden met dit script.

Objet: FileSysteem Object
Activiteit: Delete file
Bestand: MsiExec.exe

Nu als ik de script wil stoppen (wat aanbevolen is ddor norton) kan ik dan artrage niet verwijderen...:confused:

Weet u een oplossing hiervoor? Of is er iemand die kan me zeggen hoe ik deze software kan verwijderen zonder probleem?:8-0:

Groetjes,

Espoir

Geplaatst door gezina

Ik had ook het probleem dat Paint niet meer startte. Deze tip opgevolgd en werkt weer als een trein. Hier hebben we wat aan. THANX:thumb: :thumb:

Laatst bewerkt:
gelukt

Hallo Nanette,

ten eerste wil ik je bedanken voor jou reactie...

Ik heb hem nu verwijderd, norton gaf me weer de waarschuwing maar ik kon hem instellen dat hij de script voor een keer kon accepteren. Ik heb het gedaan, en nu blijkt dat alles goed weg is...

:thumb:

Dank je nog

Espoir

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan