Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Welk merk bios heb je ?
Ik heb je ideeën genoeg aan de hand gedaan, toch laat je nergens blijken er ook maar 1 seconde naar gekeken te hebben.
Mijn animo om je verder te helpen is gedaald tot nul. Succes verder met je probleem.![]()
dat van cmospwd had ik al vandaag geprobeerd
maar het zijn 8 ********
en cmospwd is er 7 dus dat klopt er sowieso niet.
Ik heb je ideeën genoeg aan de hand gedaan, toch laat je nergens blijken er ook maar 1 seconde naar gekeken te hebben.
Mijn animo om je verder te helpen is gedaald tot nul. Succes verder met je probleem.![]()
Nee dat kan niet, want als ik op f12 ofzo ga drukken moet ik een w8woord geven ^^Even een paar stappen terug: Kun je zelf wel gewoon in de BIOS komen voor instellingen?
Lukt dat inderdaad wel, dan zou het kunnen zijn dat je het bestand aimdrs.dat nodig hebt dat op de (verborgen) recovery-partitie staat op de harde schijf en waar het zgn. recovery-password in zou moeten staan.
Er is een handleiding, maar die kan ik niet aan leken overlaten, vandaar dat ik hem hier niet link om evt. die recovery-partitie tóch zichtbaar te krijgen en het (hopelijk daarop aanwezige) aidmdrs.dat bestand te kunnen inzien.
Ik neem aan dat het recovery-wachtwoord dezelfde is voor elke Acer laptop van hetzelfde soort/type, dus ik raad je aan om te bellen met Acer, en daarbij handleiding van de laptop én het serienummer + type bij de hand te houden.
Tijs.
Ik weet niet of het een laptop is, maar haal de zijpanelen even van de pc en kijk op het moederbord of je daar ergens deze jumper op vind
![]()
Jumpers zullen er veel opstaan, maar kijk of er iets bijstaat van Clear CMOS of Pass of dergelijke. Als je hem gevonden hebt doe je de jumper er even af, je start de pc op tot wanneer er word gezegt: Password disable of dergelijke. Zet de pc uit en steek de jumper er weer op.
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.