past moederboard in kast

Status
Niet open voor verdere reacties.
De A6-3500 is iets zwakker. Het begint pas wat te worden vanaf de AMD A8-3850.

Dit is echt zonde...

Die voeding die in die kast zit is ronduit waardeloos, slechter zelfs. En je zet er een 83 euro kostende HD6750 met DDR3 geheugen in die slechter presteert dan de HD6670 GDDR5. Die voeding trekt trouwens die kaart niet eens.

Je gaat een niet werkende PC samenstellen zo.

kun je een samenstelling maken met internet hdd max 75 euro
8 gb ram
videokaart goed voor gta4 en bf3
processor waar je snel mee kunt gamen en coderen,

maar onder 400 euro

Naja, ik zou die 8GB RAM achterwegen laten aangezien de videokaart toch wel gaat bottlenecken bij games zodat de volledige 8GB RAM niet eens wordt gebruikt.

http://azerty.nl/winkelmandje/winkelmandje/?legen=1&product%5B441437%5D=1&product%5B428156%5D=1&product%5B458814%5D=1&product%5B477705%5D=1&product%5B444080%5D=1&product%5B439235%5D=1&product%5B406575%5D=1

AMD Athlon II X4 641, 2.8Ghz processor. 4GB RAM, snelle videokaart, moederbord waarbij het geheugen nog uitbreidbaar is en een 400 watt voeding en PC kast.

Die zou ik dus niet doen vanwege de HKC voeding.

8GB Gaat niet gebruikt worden aangezien de meeste games al beginnen te laggen voordat ze uberhaupt de 4GB RAM op hebben gemaakt. Puur omdat de videokaart het niet meer trekt.

Ja, praat er maar lekker overheen en luister maar niet naar mijn advies...

HKC IS WAARDELOOS! DE VOEDINGEN BEGEVEN HET BIJ 75% BELASTING!

Ga nou niet eigenwijs voor 8GB RAM "Omdat ik dat wil" Je hebt er in dit geval niks aan! Ik kan er tientallen mensen van dit forum bij halen die mij bij zullen staan.
Gewoon voor mijn laatste samenstelling gaan, anders krijg je er spijt van.

Die kast heeft trouwens geen enkele ventilator, dat je het weet.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan