Ik heb eerst geprobeerd om de drivers te verwijderen met drivercleaner, dat lukte. Alle drie de drivers met Nvidia erin, die ik eerder noemde verwijderd. Opnieuw opgestart toen kreeg ik een aantal errors van dll's die hij niet kon vinden op mijn desktop. Toen weer opnieuw de software geinstalleerd, dit ging goed tot de laatste fase, mijn scherm werd toen weer even zwart en ging op de standby functie. Mijn scherm kwam later wel weer opzetten met de melding dat de software installatie was voltooid dus geen foutmelding meer die ik de eerste keer kreeg. De PC toen weer opnieuw opgestart dat ging goed maar toen ik weer op desktop zat ging mijn scherm weer op zwart en weer in de standby functie en kon niets anders doen dan mijn PC weer handmatig uit en aan te doen. Dat lukte, en het opstarten ging daarna wel verder goed. Ik heb mijn settings op 1024 etc gezet. En toen mijn computer weer uitgezet want ik moest weg. Ik tik dit ook even op een andere computer op een andere lokatie. Maar het is dus duidelijk dat er iets mis gaat met de software want zonder driver gaat het wel goed.
Ik heb ook nog in de BIOS gekeken maar daar zag ik alleen iets bij de ingang van de kaart die je op AGP of PCI kon zetten maar verder niets over Graphic Aperture size of iets dergelijks. In welk menu van de BIOS staat dit?