pc loopt vast

Status
Niet open voor verdere reacties.

mysterieus1

Gebruiker
Lid geworden
23 sep 2013
ik heb sinds een maand een nieuwe pc (Medion) met windows 8. ik kreeg steeds een grijs scherm en de pc zat dan vast. alleen een start met de aan knop lukte dan nog.
ben er mee naar de winkel geweest daar konden ze niets vinden en hebben de pc teruggezet naar fabrieksinstellingen.

gisteren heb ik weer alles geinstalleerd en er waren geen problemen. echter vandaag speelde mijn zoon FIFA 2014, die liep vast en hij wilde met ctrl alt del het spel afsluiten.
maar de pc zat ineens weer vast en een grijs beeldscherm.

de pc uitgezet en weer aan. eerst kwam er systeemherstel. nu krijg ik het gewone startscherm, ik moet dan nog een wachtwoord intikken. maar niets werkt. de muis niet het toetsenbord niet.

ik kan wel in de bios komen, maar of ik daar iets kan wijzigen, geen idee

wie weet wat er aan de hand is.

alvast bedankt

geert-jan

ik ga hem maandag weer langsbrengen, maar het is een nieuwe pc en ik heb er nu al geen goed gevoel meer bij.

hij start nu wel op, maar ik kom niet verder dan het inlogscherm. muis, toetsenbord, niets werkt. wat mij betreft leveren ze mij maar een andere pc en zetten ze er maar weer windows 7 op. ik heb nooit geen problemen gehad met welke pc dan ook en dit is een drama

Hallo

Dit is inderdaad een heel vervelend probleem, en je klachten lijken op defecte hardware. Ze hebben geen keuze dit moeten ze oplossen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan