mysterieus1
Gebruiker
- Lid geworden
- 23 sep 2013
ik heb sinds een maand een nieuwe pc (Medion) met windows 8. ik kreeg steeds een grijs scherm en de pc zat dan vast. alleen een start met de aan knop lukte dan nog.
ben er mee naar de winkel geweest daar konden ze niets vinden en hebben de pc teruggezet naar fabrieksinstellingen.
gisteren heb ik weer alles geinstalleerd en er waren geen problemen. echter vandaag speelde mijn zoon FIFA 2014, die liep vast en hij wilde met ctrl alt del het spel afsluiten.
maar de pc zat ineens weer vast en een grijs beeldscherm.
de pc uitgezet en weer aan. eerst kwam er systeemherstel. nu krijg ik het gewone startscherm, ik moet dan nog een wachtwoord intikken. maar niets werkt. de muis niet het toetsenbord niet.
ik kan wel in de bios komen, maar of ik daar iets kan wijzigen, geen idee
wie weet wat er aan de hand is.
alvast bedankt
geert-jan
ben er mee naar de winkel geweest daar konden ze niets vinden en hebben de pc teruggezet naar fabrieksinstellingen.
gisteren heb ik weer alles geinstalleerd en er waren geen problemen. echter vandaag speelde mijn zoon FIFA 2014, die liep vast en hij wilde met ctrl alt del het spel afsluiten.
maar de pc zat ineens weer vast en een grijs beeldscherm.
de pc uitgezet en weer aan. eerst kwam er systeemherstel. nu krijg ik het gewone startscherm, ik moet dan nog een wachtwoord intikken. maar niets werkt. de muis niet het toetsenbord niet.
ik kan wel in de bios komen, maar of ik daar iets kan wijzigen, geen idee
wie weet wat er aan de hand is.
alvast bedankt
geert-jan