- Lid geworden
- 8 dec 2008
Ja achter C:\WINDOWS_
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
.Ok, dat is prima nu je volgende opdracht (fixboot).
De herstelconsole vraagt je niets je moet zelf de opdrachten typen.![]()
Ja, je moet gewoon op Enter drukken dat klopt. Met het commando fixmbr geef je nl. de opdracht een nieuw MBR te schrijven.Hij vraagt of ik zeker weet of ik een nieuwe MBR wil schrijven;
Moet ik dan gewoon op Enter drukken en daarna EXIT intoetsen of direct Exit invoeren ?
Mijn excuses voor al mijn vragen, maar ik wil gewoon 100% zeker zijn van alles wat ik doe, zeker omdat het dus zo gruwelijk fout is gegaan....
OK nu snap ik het
Maar wanneer ik Enter druk pakt die hem niet want dan komt er weer dezelfde vraag te staan;
Weet u zeker dat u een nieuwe MBR wilt schrijven ?
Dat staat er nu 12x onder elkaar, en als ik door blijf enteren wordt dat alleen maar hoger.
Kan ik ook hier een soort code invoeren, want dit had ik eerst ook bij enteren met herstelcontrole zelf maar toen ik chdsk \r erachter intypte pakte die hem wel...
Dan typ je als laatste commando EXITCR7 zei:De nieuwe MBR (hoofdopstartrecord) is geschreven.
C:\WINDOWS>_
En dan gebeurd er verder niets! wat kan ik dan doen ?
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.