musaneter1
Gebruiker
- Lid geworden
- 30 sep 2013
- Besturingssysteem
- Gebruik Windows 10 en 11.
- Office versie
- Microsoft Office Professional Plus 2021.
Wie weet wat van computers hardware heb probleem (ik weet veel van pc"s maar kom hier niet uit)
bir ik heb me pc opengemaakt om de pc stofvrij te maken en ook fan van de processor uitgehaaldGoed schoongemaakt alles fan terug gedaan(oude pasta was opgedroog geen nieuw opgedaan heb pasta niet)Zo terug gedaan toen alles dicht gedaan en aagesloten pc knop ingedrukt om open te doen hoor ik de piep en begin scherm met teksten(begin bios) en dan valt ie uit na 3/4 sec als ik de fan van processor niet aansluit win7 boot logo komt en dan valt ie uit wat kan ik doen?? ZelfWachten tot hij helemaal koud is en dan proberen of ??
na dit probleem en pc gestart te hebben maar uitviel na 3/4 sec fan uitgehaald en.processor aangeraakt die was heet (pasta zit er sinds pc gekocht is 3jaar terug op die bij aankoop op zit ))
Moederbord:*GIGABYTE GA-G31M-S2L
CPU: intel core 2 duo
Chipset: North Bridge:
* Intel® G31 Express ChipsetSouth Bridge:
* Intel® ICH7
Realtek ALC662 Audio Codec
Operating System:
* Support for Microsoft® Windows 7/Vista/XP
Meer te vinden op http://ee.gigabyte.com/products/page/mb/ga-g31m-s2l/specs/
bir ik heb me pc opengemaakt om de pc stofvrij te maken en ook fan van de processor uitgehaaldGoed schoongemaakt alles fan terug gedaan(oude pasta was opgedroog geen nieuw opgedaan heb pasta niet)Zo terug gedaan toen alles dicht gedaan en aagesloten pc knop ingedrukt om open te doen hoor ik de piep en begin scherm met teksten(begin bios) en dan valt ie uit na 3/4 sec als ik de fan van processor niet aansluit win7 boot logo komt en dan valt ie uit wat kan ik doen?? ZelfWachten tot hij helemaal koud is en dan proberen of ??
na dit probleem en pc gestart te hebben maar uitviel na 3/4 sec fan uitgehaald en.processor aangeraakt die was heet (pasta zit er sinds pc gekocht is 3jaar terug op die bij aankoop op zit ))
Moederbord:*GIGABYTE GA-G31M-S2L
CPU: intel core 2 duo
Chipset: North Bridge:
* Intel® G31 Express ChipsetSouth Bridge:
* Intel® ICH7
Realtek ALC662 Audio Codec
Operating System:
* Support for Microsoft® Windows 7/Vista/XP
Meer te vinden op http://ee.gigabyte.com/products/page/mb/ga-g31m-s2l/specs/