pc valt uit

Status
Niet open voor verdere reacties.

multibullet

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
9 jul 2012
help help help ik word echt helemaal gek. ik heb een pc die continu uitvalt. dit probleem komt aleen voor in windows 7 en niet bij windows vista of windows xp. ... mijn pc valt uit in windows 7 random. maar als ik in windows 7 safe mode ga gebuerd dit niet en het kan dus niet zijn dat de pc te heet word wand in safe mode blijft hij ook wel aan. ik schrijf dit bericht nu in safe mode windows 7 en ik hoop dat iemand me kan helpen

met vriendelijke groet multibullet

Hoi,
Welkom op Helpmij ;)
Het is niet toegestaan in anderman's topic (dat bovendien 3 jaar oud is) in te breken!
Ik heb je een eigen topic gegeven.
Succes verder op ons forum.

Om op je vraag terug te komen, je moet het zoeken in de automatische opstartitems (msconfig>opstarten). Schakel daar alle overbodige mee-opstartende software uit en herstart de pc.
In feite alleen de beveiligingssoftware en evt. draadloze interface laten staan.

Laatst bewerkt:
Zo kun je stapsgewijs de programma's aanzetten (een voor een) om te zien wat de boosdoener is.

oke bedankt ik heb het uitvallen neit gefixt maar ik heb een nieuw moederbord gekocht
nu heb ik er dus 2 videokaarten inzitten en iederekeer als ik bf videos op youtube kijk of als ik met sony vegas bezig ben
loopt mijn beeld voor ongv 2 sec vast en word daarna swart. daarna komt mijn beeld weer trug en krijg ik een error.
dit staat er in. The NVIDIA OpenGL driver detected a problem with the display driver and is unable to continue. The application must close.

Please visit NVIDIA Support for help. daarna als ik op ok of dergelijke klik kan ik de videos niet meer kijken of sony vegas moet afgesloten worden. en nu weet ik niet meer wat ik moet doen

deze error krijg ik als ik met voornamelijk 3d dingen doe zoals games cinema 4d en ook met game engines

Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan