pc van 1200 euro

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik denk dat ik toch bij de 480 blijf voor mijn gevoel naar prijs/qualtijd die beter :o

p.s. Generation Kill het budget heb ik toch maar naar 1600 verhoogd :rolleyes:

na een tijdje sparen heb ik het geld bij elkaar is het systeem nog steeds up to date ?

na een tijdje sparen heb ik het geld bij elkaar is het systeem nog steeds up to date ?

kan je nog even je winkelmandje laten zien ;)

Enne... misschien nog even wachten... In het najaar komt de GTX 485, een soort versie 2 van de GTX 480. Deze zal veel beter zijn.

Laatst bewerkt:
De 5970 is niet beter dan de 480. Hij is zelfs wat slechter dan de 5870. bron: http://www.videocardbenchmark.net/high_end_gpus.html

Moet zeggen dat die kast goed is. ga wat proberen. jij valt toch wel weer terug op totaal andere specs, zoals een ander moederbod, andere voeding... ik ga nog even kijken wat ik kan doen.

Edit: ik heb even gekeken. Zie alleen een heleboel zwaar tellende nadelen aan de kast: vormgeving, geen stoffilters, enorm zwaar (+/- 16kg) dus ik denk dat die optie uitgesloten is... ;)

was die mugen 2 vergeten, nu: http://azerty.nl/winkelmandje/winke...t[225309]=1&product[2144]=1&product[245679]=1

dit was het laatste waar we uit waren gekomen wanneer komt die nieuwe gtx485 ? (A)

Laatst bewerkt:
Zoals ik al zei in het najaar, exacte datum is er volgens mij nog niet.

Hier een aangepast winkelmandje met een veel snellere harde schijf die pas is uitgekomen (2TB!): http://azerty.nl/winkelmandje/winke...103404]=1&product[252897]=1&product[199210]=3

PS: ik wou dat ik zo'n geweldig systeem kan betalen :P
Van wat ik over de WD Caviar Green heb gelezen blijkt dus dat schijf vrij traag is en zeker af te raden als schijf om je OS op te zetten. Ik heb niet het hele topic van A tot Z gelezen en weet niet of TS thuis een SSD of snellere HDD heeft, maar anders zou ik hem echt afraden om een Caviar Green te nemen. Als 2e harde schijf voor bijvoorbeeld data opslag is de Caviar Green reeks leuk, omdat ze gebouwd zijn om zuinig met energie om te gaan. Als je een WD neemt voor je OS kun je beter kijken naar de Raptor, Caviar Black of eventueel een Caviar Blue.

Laatst bewerkt:
Van wat ik over de WD Caviar Green heb gelezen blijkt dus dat schijf vrij traag is en zeker af te raden als schijf om je OS op te zetten. Ik heb niet het hele topic van A tot Z gelezen en weet niet of TS thuis een SSD of snellere HDD heeft, maar anders zou ik hem echt afraden om een Caviar Green te nemen. Als 2e harde schijf voor bijvoorbeeld data opslag is de Caviar Green reeks leuk, omdat ze gebouwd zijn om zuinig met energie om te gaan. Als je een WD neemt voor je OS kun je beter kijken naar de Raptor, Caviar Black of eventueel een Caviar Blue.

Was ik helemaal vergeten voor te kijken :P

dan denk ik dat het zo beter is, met een Spinpoint f3: http://azerty.nl/winkelmandje/winke...t[102036]=1&product[2144]=1&product[245679]=1

PS: ik wou dat ik zo'n geweldig systeem kan betalen :P

ag soms moet je investeren en dan heb je een product wat lang genoeg mee gaat :P ( en ook nog eens super is (A) )

maar ik zat nog aan te denken om een ssd van 50 gb te kopen om me windows op te zetten ...

maar ik zit nu nog wel even over de video kaart gtx 485 en nog wat langer wachten of toch een andere moelijk ...

ag soms moet je investeren en dan heb je een product wat lang genoeg mee gaat :P ( en ook nog eens super is (A) )

maar ik zat nog aan te denken om een ssd van 50 gb te kopen om me windows op te zetten ...

maar ik zit nu nog wel even over de video kaart gtx 485 en nog wat langer wachten of toch een andere moelijk ...

-als je een GTX 480 wilt dan moet je echt wachten op die 485, het wachten is het waard

-hier een winkelmandje met een ssd: http://azerty.nl/winkelmandje/winke...252897]=1&product[199210]=3&product[225309]=1

ik zou trouwens ook nog een laptop(je) om mee te nemen naar school totaal prijs met pc rond de 2200,- wat ik hier mee wil doen is programen en maken van website's

ga maar iets uit zoeken bij alienware
met dat budget heb je een dikke game laptop met alles er op en der aan!

ga maar iets uit zoeken bij alienware
met dat budget heb je een dikke game laptop met alles er op en der aan!

budget met pc 2200 euro.. min +/- 1600 euro hou je 600 euro over.. zit niet echt een alienware laptop in ;)

Echter is een laptop voor 600 euro meer dan zat voor website's bouwen en etc.

dat laptopje is alleen voor school dus dat ik daar begin met wat scripten en thuis op me goede pc gewoon af kan maken :o

dat laptopje is alleen voor school dus dat ik daar begin met wat scripten en thuis op me goede pc gewoon af kan maken :o

Nou als je alleen wat schoolwerk en wat websites maken doet heb je echt geen laptop nodig van 600 euro, je komt denk ik al goed met eentje van 300-400 euro. Dan hou je iig nog wat geld over om op de pc te besteden.

Trouwens, nieuwsflash: Binnenkort is er geen ATi meer, want AMD heeft besloten om de ATi GPUs in te bouwen in hun CPUs. Het zou wel echt gek zijn, een HD5970 in een Phenom X6 ofzo D: (dat heeft volgens mij echt wat power & cooling nodig D:)

ik ben er achtergekomen dat ik deze pc dit weekend eigelijk toch moet gaan bestellen (heb hem nodig voor me werk)
dus het word nog wel moeilijk over die video kaart iemand nog goede tips ?

ik ben er achtergekomen dat ik deze pc dit weekend eigelijk toch moet gaan bestellen (heb hem nodig voor me werk)
dus het word nog wel moeilijk over die video kaart iemand nog goede tips ?

Wachten op een nieuwe videokaart is zinloos.....

Tegen die tijd dat die uit is, is er wel weer ergens een nog nieuwere en betere aangekondigd, ga je daar dan ook weer op wachten?
Want wanneer die er eenmaal is, enz enz enz

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan