Mijn probleem is dat mijn pc vastloopt of megatraag word, terwijl dit gebeurt hoor ik constant een usb disconnect geluid herhalend, die je normaal hoort als je een usb stick uit je pc haalt.
Het was eerst nog te doen, maar nu is het bijna de hele tijd door.
Ik heb de videocard geupdate met nieuwste drivers gezet en opnieuw isntallatie van de monitor geinstalleerd.
Andere stekkers op monitor of andere monitor aansluiten helpt niet, het usb geluid gaat gewoon door als er geen beeldscherm op aangesloten zit.
Ik heb chkdsk /r gedraaid, dan krijg ik te zien in eventvwr 81 reparserecords verwerkt en 0kb in beschadigde sectoren en 0 records met beschadigde bestanden verwerkt en 0 niet-geïndexeerde bestanden gecontroleerd. 0 niet-geïndexeerde bestanden hersteld. Verder zegt het me niks. Weet ook niet of dit nodig was.
De temperaturen van mijn pc zijn goed.
Als ik mijn tb en muis loskoppel helpt het ook niet.
Moet ik misschien mijn moederbord updaten/, gezien het usb geluid ?
Het probleem is niet constant, maar wel bijna constant.
Mijn C zat erg vol maar nu ik veel ruimte heb vrij gemaakt is het nog steeds.
De pc loopt nooit vast in de zin dat ik moet resetten maar ik moet wel een tijd wachten terwijl eht geluid afspeelt en vervolgens kan ik weer heel even verder.
Ik heb graag hulp.
Het was eerst nog te doen, maar nu is het bijna de hele tijd door.
Ik heb de videocard geupdate met nieuwste drivers gezet en opnieuw isntallatie van de monitor geinstalleerd.
Andere stekkers op monitor of andere monitor aansluiten helpt niet, het usb geluid gaat gewoon door als er geen beeldscherm op aangesloten zit.
Ik heb chkdsk /r gedraaid, dan krijg ik te zien in eventvwr 81 reparserecords verwerkt en 0kb in beschadigde sectoren en 0 records met beschadigde bestanden verwerkt en 0 niet-geïndexeerde bestanden gecontroleerd. 0 niet-geïndexeerde bestanden hersteld. Verder zegt het me niks. Weet ook niet of dit nodig was.
De temperaturen van mijn pc zijn goed.
Als ik mijn tb en muis loskoppel helpt het ook niet.
Moet ik misschien mijn moederbord updaten/, gezien het usb geluid ?
Het probleem is niet constant, maar wel bijna constant.
Mijn C zat erg vol maar nu ik veel ruimte heb vrij gemaakt is het nog steeds.
De pc loopt nooit vast in de zin dat ik moet resetten maar ik moet wel een tijd wachten terwijl eht geluid afspeelt en vervolgens kan ik weer heel even verder.
Ik heb graag hulp.
Laatst bewerkt: