kees de grote
Gebruiker
- Lid geworden
- 9 dec 2008
Hoi,
ik heb een script met PHP en daarmee moet ik zorgen dat hij een random getal geeft voor 2 "dobbelstenen". Ik heb het random gooien met de dobbelstenen helemaal goed gemaakt en als je bij het eerste form hier verstuurd geeft hij de goede waardes en bij de tweede geeft hij de juiste waardes.
Alleen hebben wij nu een probleem, de bedoeling is dat hij tegelijk beide scripts runned. Dus zodra we op versturen drukken dat hij allebij de dobbelstenen gooit en twee waardes geeft, hij geeft er nu maar een van degene waarop we kliken.
Hoe kunnen we ze samen laten versturen tegelijk?
Alvast bedankt!
ik heb een script met PHP en daarmee moet ik zorgen dat hij een random getal geeft voor 2 "dobbelstenen". Ik heb het random gooien met de dobbelstenen helemaal goed gemaakt en als je bij het eerste form hier verstuurd geeft hij de goede waardes en bij de tweede geeft hij de juiste waardes.
Alleen hebben wij nu een probleem, de bedoeling is dat hij tegelijk beide scripts runned. Dus zodra we op versturen drukken dat hij allebij de dobbelstenen gooit en twee waardes geeft, hij geeft er nu maar een van degene waarop we kliken.
Hoe kunnen we ze samen laten versturen tegelijk?
Alvast bedankt!
Code:
<form action="script2.php" method="post">
Kies de dobbelsteen waar u mee wilt gooien:<br />
<input type="radio" name="kleur" value="Rood" checked="checked" /> Rood
<input type="radio" name="kleur" value="Blauw" /> Blauw<br />
<input type="radio" name="kleur" value="Geel" /> Geel
<input type="radio" name="kleur" value="Zwart" /> Zwart<br />
<input type="submit" value="Verstuur">
</form>
<form action="script1.php" method="post">
Kies de dobbelsteen waar u mee wilt gooien:<br />