Pictogrammen instellen ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

djbosanac

Gebruiker
Lid geworden
13 aug 2008
Hallo,,

Ik vroeg me af, hoe kan ik alle pictogrammen pinnen aan me taakbalk.
Maar dat me pictogrammen op de achtergrond verdwijnen (dus niet dat ik via verwijderen van pictogrammen) de snelkoppelingen verwijder.

Maar wil wel dat ze weggaan, zo om me scherm bijna helemaal leeg te krijgen?

Dus je wil ze pinnen, maar je wilt ook dat ze weggaan?? :confused:

Klik eens rechts op het Pictogram/Programma welke je op de taakbalk gepint wil hebben !!

Daar staat "vastmaken aan taakbalk" en vervolgens kan je hem daarna van je bureaublad verwijderen.
Ik neem aan dat je dat bedoeld?

ja ik wil ze pinnen aan me taakbalk, maar ook dat ze van me achtergrond weggaan.
Maar wat terrarabo zegt doe ik ook, maar er staat wil je snelkoppeling verwijderen ?

Ja, dat wil je !!
Op je bureaublad heb je hem niet meer nodig want hij staat al in je taakbalk !
Dus eerst vastpinnen op je taakbalk en dan verwijderen ( snelkoppeling) van je bureaublad !

:D Bedoel je zo ??
4e8f0756f2bbd-Pictogrammen_%21.gif

Laatst bewerkt:
Zemo is ook wel cool ja !!
Leuk dat je hem meld, ik was hem alweer vergeten !! :-)

ja zo iets ja, maar ja vroeger als je een snelkoppeling verwijderde.
Dan deed je programma het ook niet meer, en moest je weer alles opnieuw doen, ik heb nu wat jullje hebben gezegd gedaan, gewoon ook die verwijderd , en het werkt.

dank je..

ps": is het mogelijk wanneer je alle pictogrammen pint, en je er over heen gaat, de naam weergeven wordt ?
Want nu heb ik er echt veel, en aangezien ik me taak- balk klein moest maken, zie je niet goed wat alles is, en kan dan niet dat je als je er over heen gaat alle skan zien ? qua naam enz ?

Laatst bewerkt:
Als je je snelkoppeling verwijderd, blijft je programma het gewoon doen hoor :P

:D Ken je ook RocketDock ?? ...:D ...tenminste als je dat bedoelt i.v.m. pictogrammen ?? :D ...kijk FF HIER !

Laatst bewerkt:
ik heb gedaan wat jullie zeiden,
ik heb de icoontjes gepint, en de desktop icoontjes verwijderd.
Maar wanneer ik dus nu de programma opstart vanuit taakbalk, en weer sluit, verdwijnt het logotje van de icoon,.

Als je het programma hebt opgestart en het pictogram staat dus in de taakbalk:

Rechtermuisknop op het pictogram > Dit programma vastmaken aan de taakbalk

doe ik ook, maar dan krijg ik het zo, zie waar de muis is, alle pictogrammen worden zo, wanneer ik ze weer sluit.

kijkr.png

En ze blijven ook niet erin staan, wanneer ik ze weg klik bijvoorbeeld door kruisje te drukken. Dan verdwijnen ze.

en van moet ik via start alles op gaan starten weer...

:) En vanuit installatie plek, als je pictogram van betreffende programma kopieert naar bureaublad en sleep je naar taakbalk en vast maak je dan, heb je zo ook geprobeerd ?? :D
ALS maar welk dan ook pictogram word zo zoals jij aangeeft dan gewoon eigenschappen klikken en juiste vorm van pictogram ook vanuit installatie plek terug kan je halen ..
1.)-
15xs2dx.jpg
2.)-
11vh7ih.jpg
3.)-
15q9j04.jpg

4.)-
2qbw1md.jpg
5.)-
dnfxaw.jpg
6.)-
3325el0.jpg

Laatst bewerkt:
als ik op eigenschappen doe, dan staat de logo van het programma er gewoon, waar jij je pijltje hebt.
en, wanneer ik er weer op klik, dan kies ik die weer uit, maar als ik dan op ok druk, hij zet hem niet in me taakbalk..

:confused: Uch jej ..ooke dan maar, ... heb je wel ? ook, vanuit C:\Program Files\installatie map\pictogram\ - snelkoppeling op bureau blad kopiëren gemaakt ?? en op deze manier dan naar beneden, op taak-balk vast gemaakt ? zo zou nie moeten vorm van pictogram verdwijnen ...:thumb: anders je via Tune-Up ( ik kan je nu nie hele verhaaltje uitleggen :( ) die ook makkelijk aanpassen kan ... :thumb: ..... heh, is het jouw taakbalk wel vergrendelt ?? ......
2wdboyt.jpg

Laatst bewerkt:
al me pictogrammen in program files zijn ook weg.
Ze hebben allemaal geen logo meer, :( :'( ,, uhm even die tune-up proberen, is het een gratis programma ?

PS: hoe bedoel je vergrendeld ? hij was indd vergrendeld zag ik.
Stond op taakbalk vergrendelen, en dan een vinkje erbij.

Betekend het nu da ik het niet meerk an maken ??

Laatst bewerkt:
:D Aach neii geen punt het moet ook vergrendelt blijven dat is standard zo ...:thumb:
:confused: Nei helaas die TuneUp is nie gratis, phuh die moet je als je handig bent of downloaden of kopen...:D
En ff nog iets.... is het ook nie handig dat je gewenste programmaatje's opnieuw installeert , ik bedoel alleen maar die van welk zijn pictogrammen verdwenen ..:(
Tjonge ..hoezoo installeer je nie die RocketDock (Ben je bekend mee ? ) ... en hoezoo wil je per-se zooveel pictogrammen op je werkbalk?
54436815836847111444.gif

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan