planet internet, dramatisch

Status
Niet open voor verdere reacties.

dvham

Gebruiker
Lid geworden
26 jan 2003
Hallo,

Ik wil graag weten of meerdere mensen problemen hebben met hun aanvraag van adsl bij planet.
Ik heb namelijk al 2 maanden geleden adsl aangevraagd maar tot op heden nog geen reactie.

Waar kan ik t beste naar toe met deze klacht?

En hoe hebben jullie dit ervaren?

Hier heeft het 3 maanden geduurd, Kheb zelf tig keer gebeld brief gestuurd etc. maar nooit een antwoord gehad.

En hoe hebben jullie dit ervaren?

Om te huilen.....

2 jaar planet gehad (adsl advanced) Aanvraag ging niet goed. We kregen 1 IP nummer ipv 4. Daardoor werkte het de eerste maanden maar op 1 pc. Planet helpdesk snapte niet waarom het niet werkte.

Toen was er 1 slimme medewerker die doorhad dat we nog 3 nummers kregen. Toen werkte het eindelijk.

Iedere dag problemen. Iedere keer viel verbinding weg en met opnieuw verbinden de foutmelding Rnaaap. Bleek na heeeeel veel bellen dat het modem geupdated moest worden.

Opzeggen idem dito. 3 weken langer adsl gehad wat we niet wilden, omdat we overgegaan waren naar Cistron. De ADSL lijn MOEST vrij zijn.

Vorige week een aanmaning van Planet gehad over een periode dat we geeneens meer bij hun waren:mad:

Ik hoop dat ze inmiddels meer ervaren mensen bij de helpdesk hebben:rolleyes:

Eindelijk, na 2 jaar konden we opzeggen.(was toen een van de eerste aanbieders en met 2 jaar kreeg je geloof ik korting)

Bijna iedere zondag (vanaf ca 14.00 uur)was er geen doorkomen aan met surfen. Een modem ging nog sneller.

Bij Cistron hadden we een korte wachttijd (geloof iets van een maand of zo) Tot nu toe geen problemen met Cistron. Heb het nu ruim 2 maanden.

Enz. enz. enz.

Laatst bewerkt:
Om mijn verhaal even wat verder uit te leggen: (waar ik vanochtend geen tijd voor had...)

eind oktober vorig jaar ADSL besteld. Binnen 7 dagen gecanceld omdat ik het verkeerde modem had besteld... Na een maand of twee-en-een-half hadden ze eindelijk de order 'gesloopt'

Toen heb ik me op 18 januari opnieuw aangemeld voor ADSL (met het juiste modem ;)) En maar wachten. Na 6 weken gebeld: "Nee, het kan nog wel even duren" Dat terwijl KPN alles al na drie weken had geregeld. Ik had het modem toegestuurd gekregen en de lijn was klaargemaakt voor ADSL.

Na 18 weken ben ik wekelijks naar de helpdesk gaan bellen. Er werd een 'Trouble Ticket' aangemaakt. Dan hoort het probleem binnen 5 dagen opgelost te zijn. Na een week of 4 a 5 kwam iemand, nadat ik verder de hele afdeling aan de lijn heb gehad, op het heldere idee zijn uperieur in te schakelen. "Het wordt nu geregeld, wacht maar tot je de brief krijgt" kreeg ik te horen. Twee weken later heb ik gebeld waarom het zo lang duurde en toen was het opeens al anderhalve week lang geregeld. Ze waren alleen de brief vergeten :mad:

Tot overmaat van ramp brengt Planet me al sinds begin Februari abonnementskosten in rekening. Ik ben nu, tot nu toe zonder resultaat, bezig om het teveel betaalde bedrag terug te krijgen.

Overigens werkt het nu prima.

Je hebt vast al wel gemerkt dat het lastig is om de helpdesk aan de lijn te krijgen. Ik heb dit nummer gebeld:
035-4540100 en dan eerst keuze 3, daarna 1, daarna 2

(Dat lijkt onlogisch als je hoort waar die keuzes voor staan, maar de KPN heeft me dit aangeraden omdat dit een van de weinige afdelingen zou zijn die de problemen wel oplost...)
Nog een tip: Bel 's avonds na negenen...

Begin maart aanvraag gedaan, enige dagen later kreeg ik het pakker van KPN binnen.
Na aansluiten en proberen kreeg ik een 691-code (paswoord of loginnaam niet correct). Hierop belde ik de helpdesk van Planet, zij konden het probleem niet oplossen en ik moest nog maar een paar dagen wachten. De TD zou hiermee verder gaan.
na 2 weken nog steeds een 691 melding.
Na een lang gesprek met de helpdesk werd mij duidelijk dat mijn gebruikersnaam, al voor iemand anders bestemd was?!?!?! ( er is iets verkeerd gegaan met het aanmelden ?!?)

Ik zou binnen 5 dagen per post een nwe gebruikersnaam etc. krijgen (NOT).

Na 2 weken, nogmaar een keer bellen, ze wisten het probleem niet meer :S :S :S
Ik moest maar een nwe aanmelding doen. Voor klachten moest je maar een brief schrijven.( nog steeds geen antwoord van gehad)?!?!!? :S

Na een paar weken, belde KPN of er een storing met mijn ADSL lijntje was?!?! De enige storing die ik kon vinden is de helpdesk van planet.

Na enige weken (en veel telefoontjes verder) werkt adsl nu eindelijk
Nu nog het eens worden over de betaalde rekeningen.

Je hebt vast al wel gemerkt dat het lastig is om de helpdesk aan de lijn te krijgen. Ik heb dit nummer gebeld:
klein type foutje het nummer is 033-4540100

Geplaatst door DIB
klein type foutje het nummer is 033-4540100
raar. Ik heb 035 staan. Maar is heb het heel vlug overgenomen van een ander (handgeschreven) velletje dus het kan zijn dat ik er naast geschreven/gekeken heb. Ik ga er even achteraan...

Tot overmaat van ramp brengt Planet me al sinds begin Februari abonnementskosten in rekening. Ik ben nu, tot nu toe zonder resultaat, bezig om het teveel betaalde bedrag terug te krijgen.

Meelman ik heb nog een ander nummer waarmee je niet bij de helpdesk uitkomt. Maar direct bij planet zelf.

suc6

Geplaatst door DIB

Meelman ik heb nog een ander nummer waarmee je niet bij de helpdesk uitkomt. Maar direct bij planet zelf.
ik heb het op het moment niet nodig maar het is natuurlijk altijd handig om te weten als het wel nodig is.

Wat is het nummer? Of is dat gewoon het nummer van Planet Internet Holding?

Wij hadden per 1 april opgezegd en toch hadden ze nog geld geincasseerd voor de periode april. We hebben het door de bank direct laten terugstorten. Dat werkte wel.

En daarna nog die aanmaning voor mei!

Maar het is overal wat denk ik. Gisteren geprobeerd wanadoo cable te installeren bij een kennis (software). Kreeg het na 2 uur nog niet voor elkaar. Helpdesk gebeld.......bleek dat de installateur het niet goed had aangesloten. Binnen 2 werkdagen komt hij weer.

Overigens wel een goede helpdesk..........moest alleen 12x op 1,2 of 3 drukken:mad:

Blijft toch wel raar, ik heb ADSL Comfort van Planet in oktober aangevraagd en ik was binnen 10(!) dagen aangesloten!!

Groeten,

Ze zullen toch wel meer goed doen met zoveel aansluitingen...!

Groeten,

Mensen opgelet ik heb DE oplossing om adsl aan te vragen. Bel 0900 0244 (nummer van KPN) en ze regelen het voor je.

Net gedaan werkt beter als via de provider zelf.

Hehe eindelijk.

Geplaatst door dvham
Mensen opgelet ik heb DE oplossing om adsl aan te vragen. Bel 0900 0244 (nummer van KPN) en ze regelen het voor je.

Net gedaan werkt beter als via de provider zelf.
dat had ik ook geprobeerd. De KPN had in anderhalve week alles geregeld. Alleen moest planet me nog een IP toewijzen in de wijkcentrale. En dat duurde "even"

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan