Om mijn verhaal even wat verder uit te leggen: (waar ik vanochtend geen tijd voor had...)
eind oktober vorig jaar ADSL besteld. Binnen 7 dagen gecanceld omdat ik het verkeerde modem had besteld... Na een maand of twee-en-een-half hadden ze eindelijk de order 'gesloopt'
Toen heb ik me op 18 januari opnieuw aangemeld voor ADSL (met het juiste modem

) En maar wachten. Na 6 weken gebeld: "Nee, het kan nog wel even duren" Dat terwijl KPN alles al na drie weken had geregeld. Ik had het modem toegestuurd gekregen en de lijn was klaargemaakt voor ADSL.
Na 18 weken ben ik wekelijks naar de helpdesk gaan bellen. Er werd een 'Trouble Ticket' aangemaakt. Dan hoort het probleem binnen 5 dagen opgelost te zijn. Na een week of 4 a 5 kwam iemand, nadat ik verder de hele afdeling aan de lijn heb gehad, op het heldere idee zijn uperieur in te schakelen. "Het wordt nu geregeld, wacht maar tot je de brief krijgt" kreeg ik te horen. Twee weken later heb ik gebeld waarom het zo lang duurde en toen was het opeens al anderhalve week lang geregeld. Ze waren alleen de brief vergeten
Tot overmaat van ramp brengt Planet me al sinds begin Februari abonnementskosten in rekening. Ik ben nu, tot nu toe zonder resultaat, bezig om het teveel betaalde bedrag terug te krijgen.
Overigens werkt het nu prima.
Je hebt vast al wel gemerkt dat het lastig is om de helpdesk aan de lijn te krijgen. Ik heb dit nummer gebeld:
035-4540100 en dan eerst keuze 3, daarna 1, daarna 2
(Dat lijkt onlogisch als je hoort waar die keuzes voor staan, maar de KPN heeft me dit aangeraden omdat dit een van de weinige afdelingen zou zijn die de problemen
wel oplost...)
Nog een tip: Bel 's avonds na negenen...