Pop up Winupd.dll

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tammientje

Gebruiker
Lid geworden
5 sep 2005
Berichten
13
Wie weet en waar ik winupd.dll bestand kan downloaden. Vorige keer hebben wij een online virusscan uitgevoerd en toen gaf die scan aan dat er in winupd.dll een virus zat dus hebben wij deze laten verwijderen. Nu krijgen wij de hele tijd een pop up dat ie het winupd.dll niet kan vinden een error. Echt irritant. Ik heb al gezocht op google maar of ik moet betalen of ik snap er geen bal van.

Help o help:eek: :confused:
 
Welk programma geeft die melding, weet je dat?

Kun je eventueel een screenshot plaatsen?
 
Tammientje,

Dat winupd.dll is verwijderd is een goede zaak. Het hoort namelijk absoluut niet op je pc thuis. Het is adware of een trojan. Ga het dus niet downloaden, alsjeblieft.

Het probleem is nu dat het bestand wel is verwijderd, maar dat iets in het register het nog wel wil laten opstarten. Scan eerst maar eens met een up-to-date AdAware en/of Spybot, misschien lost dat het probleem al op. Zo niet, meld je dan hier weer.
 
Ik heb Spybot zijn werk laten doen maar hij is een geschiedenis rapport aan het maken en loopt dan vast.
Ik krijg de laatste tijd ook veel pop ups met het verzoek of ik wil debuggen. En ook wel eens eens pop-up met een zin dat het minimum virtual geheugen te low is. Weet niet of dat met het virus te maken heeft.
Maar Spybot lukt dus niet.
 
1. Download CCleaner.

CC-lat-ver.gif
aanklikken op die pagina.

2. Doe eens onderdeel B van deze handleiding.

James:)
 
Ik heb alles gedaan. Spybot in veilige modus werkte niet. CCleaner heb ik ook uitgevoerd. Maar volgens mij heeft AdAware zijn werk gedaan. Ik krijg geen popup meer van Rundll. Alvast allemaal bedankt.
En als er zich weer een probleem voordoet dan meld ik me weer :D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan