Powertoys

Status
Niet open voor verdere reacties.

Flyfisher

Gebruiker
Lid geworden
13 jul 2004
Ik heb problemen met Microsoft Powertoys hij is wel geinstaleerd maar hij werkt niet zou iemand mij daar mee kunnen helpen .
Bij Voorbaat Dank.

Beste JJW het probleem is deze ik heb in de help functie gekeken en daar zegt men dat ik misschien sta geblokkeerd in de taskbar maar ik weet niet wat ze daar precies mee bedoelen en waar of ik deze kan vinden .Want het progamma is wel geinstaleerd maar als ik het gebruik op een foto werkt het niet ik pas bijvoorbeeld de functie verkleinen toe maar er gebeurt niks en daar ik dit progamma vroeger al heb gebruikt en ik het een heel fijn en erg gemakkelijk gemakkelijk progamma vind hoop ik dat jij of iemand anders mij hier mee kan helpen .Bij voorbaat dank .

ik moet zeggen dat ik er een beetje van uit gind dat je bedoelde powertoys voor windows, net zoiets als tweakuXP of iets dergelijks, dit bedoel je waarschijnlijk niet.
Ik bied dat mijn excuus aan want dan ben ik niet op de hoogte met dit programma

Beste JJW ik bedoel inderdaad powertoys van microsoft
dus wat ik uit jou bericht kan opmaken kan jij mij waarschijnlijk wel helpen.Bij voorbaat dank.

Nou het zogenoemde Powertoys of Tweaku bedoel ik mee een prog waarme je instellingen voor Windows kunt veranderen op een makkelijke manier waar je anders niet zo makkelijk bij komt, dit programma is naar mijn weten niet bedoel om fotos te verkleinen.

Beste JJW het is wel degelijk een progamma om fotos te verkleinen of te vergroten ik heb het geinstaleerd maar het wil niet werken wat ik niet helemaal begrijp ze hebben het er over dat ik op de taskbar iets moet ontgrendelen maar ik weet echt niet wat ze daar mee bedoelen.Groeten

Wat ze bedoellen met ontgrendellen, als je op de menu balk gaan staan met je muis, meestal onderin, hier klik je op de rechtermuisknop en zorg je ervoor dat er geen vinkje staat bij taakbalk vergrendellen, mischien dat dit de oplossing is.

Beste JJW wat jij voorstelt gaat niet want er is geen menubalk het klink misschien raar maar als het progamma geopend is krijg ik een klein venster open wat mij de mogelijkheid geeft om mijn fotos te veranderen en meer kan ik niet vinden geen slotje of iets dergelijks als het progamma is gedownload dan staat er in het progamma alleen readme en daar ik zelf niet zo een pc expert ben heb ik daar moeilijkheden mee misschien vinden we de oplossing toch nog Bij voorbaat dank.

Beste Maestro 12 het progamma waar ik op doel heet image resizer ik heb het vroeger ook gebruikt en ik vond het een heel goed progamma . Je zal wel hebben gelezen dat JJW ook voor mij bezig is maar hoe meer advies ik krijg des te beter misschien is het probleem dan toch nog op te lossen ik wacht geduldig op de oplossing .Bij voorbaat dank voor de moeite .

En de balk die ik bedoelde is gewoon de startbalk, de balk waarin ook je geopende programmas staan.
Je kunt op deze balk met de rechtermuisknop drukken voor instellingen voor deze balk en dat soort dingen, mischien als je hier eens kijkt of daar een vinkje staat bij taakbalk vergrendelen?

Mischien als je die weghaalt dat dan je probleem weg is.

Je schrijft dat je het al eerder gebruikt hebt. Was dat ook op je huidige windows versie, zo ja, dan had je eerst de oude versie moeten deïnstalleren alvorens de nieuwste te gaan gebruiken.
Misschien alsnog een optie om dat te doen.

Beste JJW en Maestro 12 sorry dat ik na al die tijd weer reageer maar ik heb niet de tijd gehad om eerder te reageren ik wil jullie hier bij laten weten dat het probleem nog niet is opgelost maar ik op dit ogenblik de fotos verklein met ACDsee wat ook goed werkt waar ik mee wil zeggen dat ik het toch nog jammer vind dat ik dat powertoys progamma niet meer kan laten werken op mijn pc .Misschien komt de oplossing ooit nog wel een keer maar ik wil jullie wel bedanken voor de respons die ik heb gekregen en hierbij nogmaals mijn dank.

Beste Maestro 12 ja dat heb ik al meerdere keren gedaan en hij wordt ook wel geinstaleerd maar het werkt gewoon niet ik zou niet weten wat of ik fout doe
ik ben ook maar een leek op het pc gebruik maar zelfs dan zou het toch mogelijk moeten zijn om het voor elkaar te krijgen ik weet het echt niet meer maar goed in ieder geval bedankt dat je toch tracht mij hier bij te helpen vind ik heel erg tof groeten Flyfisher.

Krijg je nog een foutmelding?
En heb je de juiste versie?? (welke windows draai je?)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan