Probleem met formateren

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dus niet met Nero blijkbaar ook al staat er 'boot cd-rom'
Strange.
 
Geplaatst door Elisa
Dus niet met Nero blijkbaar ook al staat er 'boot cd-rom'
Strange.

Jawel hoor, via Nero, kan dit perfect. Dan maak je hiermee een cd die je PC opstart. De overige files die je dan nog wil, kan je dan nog op de cd zetten.

Om het nog even gemakkelijk uit te leggen, ga ik W98 voorbeeldje nemen.

Je plaats een diskette, ga naar bestand, formateren. Kies dan DOS diskette maken. Druk Ok. Dan heb je een bootable diskette. Wil je daar nog andere files, zoals format ed.. aan toevoegen, geen probleem.

Dit zelfde gebeurd ook met een bootable CD via Nero.
Dus eigenlijk, feitelijk is het juist hetzelfde.
 
Nou ja, dan ben ik er uit.
TS bracht me een beetje van mijn apropos. :D
Dank u heren, dank u :p
 
Geplaatst door SJJ
OK daar zijn we voor om elkaar te helpen niet waar.:thumb: :( ;)

SJJ ik heb nog 1 vraagje. Door al dat gegoochel heb ik iets geinstall. op mijn eigen pc wat ik er nu niet meer er af krijg.

Het is een setup dat heet "makeboot". Toen ik erop klikte verscheen er heel snel MSDOS-prompt venster, verder gebeurde er niks.

Nu wil ik deze file weggooien, maar dat gaat niet. Hij zegt dat deze ingebruik is en daarom niet kan verwijderen.

Hoe kan ik deze setup wel verwijderen. Bij Windows Taakbeheer kan ik hem niet vinden, om evt. het proces te beeïndigen.

Is hier een progje voor?

Gr.

Ad

ps. sorry meer info heb ik hier niet over
 
Laatst bewerkt:
Hey SJJ,

Jij schijnt gereageerd te hebben op een berichtje van mij, alleen deze zie ik niet staan in deze topic. :confused:

Gr.

Ad
 
Je krijgt ook een bericht als iemand zijn oude bericht aanpast.
Kijk eens in Google het heeft alles te maken met jouw bootcd.
 
Dat makeboot bestand moet je gewoon weg kunnen gooien, anders probeer het even in veiligemodus F8

makeboot werkt alleen van uit doss prompt tijdens opstarten daarvoor die opstartbare cd.


Het is een setup dat heet "makeboot". Toen ik erop klikte verscheen er heel snel MSDOS-prompt venster, verder gebeurde er niks.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan