Probleem met het spelen van call of duty Black ops!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoi,

Denk dus dat het met je videokaart te maken heeft heb je ook als eens de ventilatoren schoongemaakt ?

Ventilator op de video kaart? ja zeker heb ik die schoon gemaakt

Hoi,

Iemand in de buurt waar je even een videokaart kan lenen want zit dus echt in de videokaart lijkt mij.

Volgens mij licht het gewoon dat hij zijn warmte niet kwijt kan, ik heb net wat potjes gespeeld en kreeg geen zwart scherm

Hoi,

Zou kunnen dan zal je voor een betere lucht flow in je kast moeten zorgen of gewoon met kast open spelen doe ik trouwens ook

Ja maar, je zit dan wel met al die stof troep en dat soort dingen mijn kast staat btw dicht bij de radiator mar die is koud:)

Heb jij ook verstand van de ps3?

Hallo,

Dit heeft dus zeker met je videokaart te maken (artifacts), wat je nu kan doen is eventjes de drivers updaten tot de laatste versie als dit niet helpt, is je videokaart gewoon kapot. Je videokaart is ook aan de lage kant dus ook weer goed om die te vervangen. (je computer zou velen malen beter zijn dan de PS3) Als je computer deze kaart kan dan is dit wel een leuke kaart: http://azerty.nl/0-970-399287/club-3d-geforce-hd-6790-coolst.html

een hoge clock snelheid en natuurlijk dat ie snel de beelden kan verzetten snap je?

Ja, dat is een goede kaart, ligt aan je budget natuurlijk. Hoeveel watt is je voeding ? Kan je zien op de sticker van de voeding.

Ik ben er zat van ik heb call of duty al minstens 10 opnieuw moeten opstarten bagger ding!
Aan mijn voeding licht het niet en alle draadjes zijn goed aangesloten dus het licht aan die kaart!

Heb jij daar dan apparatuur voor om dat door te meten? En ik denk inderdaad ook dat het de videokaart is.

Goedemorgen,

Dat gaf ik in mijn eerste bericht al aan dat het om de videokaart zou gaan;) wordt dus een nieuwe kaart heb ik z'n idee. Maar let dan op of je voeding de nieuw kaart kan trekken.

Ik heb even een kaartje geregeld een 9600 GT maar die heeft apparte voedding weer nodig met een kabeltje waar moet ik die op aansluiten? want het is een stekkertje met 2x geel,zwart,bruin
en in mijn kast zitten stekkertje p2,p3,p4,......

8 pin connector waarschijnlijk op de voeding. Maar kijk eerst even of je voeding de kaart trekt.

Videokaart werkt wel heb hem er al een keer eerder in gehad:) met succes

Heb nu die 9600 GT erin gedaan wist niet hoe ik hem aan moest sluiten maar hij zit erin nu goed in, zal even de drivers installeren en dan testen!

Mensen ik ben bang dat het iets anders is met die 9600 GT doet hij precies het zelfde:S

Is het miss niet even hadig om een afbeelding te maken van wat ik ervoor krijg??

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan