probleem met nero vision express 2.0

Status
Niet open voor verdere reacties.

Groejenees

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
29 sep 2004
Wanneer ik een diaserie wil maken kom ik zover dat ik de previeuw kan bekijken (de totale grote is ongeveer 2 gig) Wanneer ik het bestand op dvd wil gaan branden stopt nero vision express 2.0 ermee althans na een poosje. Mijn wisselbestand loopt vol en het is gedaan met de pret. Ook al maak ik het wisselbestand 4000 mb groot, dan nog lukt het niet.
Ik heb nero al verschillende malen opnieuw geinstaleerd en ook de updates binnen gehaald.

Ik weet het gewoon niet meer.

:confused: :confused: :confused: :confused:

Ik had gister een dergelijke ervaring, maar dan bij het samenstellen van een videobestand. De video zou ongeveer 2.2 GB groot worden, maar net bover de 2 GB crashte NVE (2x geprobeerd).

Heb de video toen opgedeeld in 2 stukken van ruim 1 GB, en dat gaf geen enkel probleem.
(Een diapresentatie heb ik nog niet geprobeerd)

Ik denkt dat Nero geen bestanden groter dan 2 GB kan aanmaken.
Trouwens, bestanden op een video-DVD zelf mogen/kunnen ook niet groter dan 2GB zijn.

Slordig van Nero, dat hier geen normale foutmelding op wordt gegeven.
In AVI video files is het probleem van de 2 GB-grens al een tijd geleden opgelost.

mvgr. -- Frans

Bedankt voor je reactie Frank.
Maar kun je op die manier een volledige dvd schijf benutten?

Ja.
Een video-DVD bestaat uit een aantal bestanden, en de ingevoerde video en geluidsbestanden worden in een andere indeling omgezet (volgens de DVD standaard) en automatisch over verschillende kleinere bestanden verdeeld.
Ook NVE doet dat, als je ten minste een DVD aanmaakt (en

Een normale video-film op (dubbel-laagse) DVD kan tot 8 GB aan data bevatten, maar ook dat is in stel kleinere bestanden opgeslagen.

Geplaatst door FransK
Ja.
Een video-DVD bestaat uit een aantal bestanden, en de ingevoerde video en geluidsbestanden worden in een andere indeling omgezet (volgens de DVD standaard) en automatisch over verschillende kleinere bestanden verdeeld.
Ook NVE doet dat, als je ten minste een DVD aanmaakt (en .................

Een normale video-film op (dubbel-laagse) DVD kan tot 8 GB aan data bevatten, maar ook dat is in stel kleinere bestanden opgeslagen.

Welkom op Helpmij:) wat is er weggevallen achter (en...... ??

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan